اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای حمایت از بیماران سرطانی لامرد و مهر

سومین نمایشگاه آفتاب در لامرد راه‌اندازی شد

به‌منظور حمایت از بیماران سرطانی شهرستان‌های لامرد و مهر سومین نمایشگاه آفتاب توسط بنیاد آفتاب راه‌اندازی شد.

سومین نمایشگاه آفتاب در لامرد راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان، خیراندیشان و حامیان بنیاد آفتاب سومین نمایشگاه آفتاب به همت بنیاد آفتاب موسسه خیریه حمایت از بیماران سرطانی و به‌منظور حمایت از این بیماران در لامرد و مهر در هتل قصر امیریه لامرد راه‌اندازی شد.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه مدیر بنیاد آفتاب موسسه حمایت از بیماران سرطانی در سخنانی اظهار داشت: این نمایشگاه در راستای تأمین هزینه‌های بیماران سرطانی زیرپوشش بنیاد آفتاب راه‌اندازی شده است که در این نمایشگاه انواع شیرینی‌ها، خشکبار، صنایع‌دستی و نقاشی چهره عرضه می‌شود.

عبدالله حیدری‌پور افزود: بنیاد آفتاب چهار سال گذشته به همت خانواده علوی و دکتر سیدابراهیم سجادی در لامرد راه‌اندازی شد که امروز بسیاری از بیماران سرطانی در سطح شهرستان‌های لامرد و مهر زیر پوشش این بنیاد هستند.

وی ادامه داد: بنیاد آفتاب ماهانه 10 تا 15 میلیون تومان هزینه بیماران سرطانی زیر پوشش خود را پرداخت می‌کند که از سال 89 تاکنون 210 بیمار زیر پوشش این موسسه خیریه قرار دارند.

حیدری‌پور خاطرنشان کرد: روند بیماری سرطان در لامرد و مهر رو به افزایش است که باید مسئولان در زمینه پیش‌گیری اقدامات و تلاش‌های بیشتری انجام دهند.

مدیر بنیاد آفتاب موسسه خیریه حمایت از بیماران سرطانی لامرد تصریح کرد: به‌منظور رفاه بیماران مکانی در شیراز توسط بنیاد آفتاب اجاره شده است.

انتهای پیام/2448/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول