اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های گراپلینگ و آلیش ایران

ورزشکار کردستانی نائب قهرمان کشور شد

معاون ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان گفت: رقابت‌های آلیش و گراپلینگ مردان قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی با نائب قهرمانی ورزشکار این استان به پایان رسید.

ورزشکار کردستانی نائب قهرمان کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی فتح‌الله‌زاده امشب در جمع ورزشکاران رشته های رزمی استان، اظهار کرد: رقابت‌های آلیش و گراپلینگ مردان، قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی برگزار شد.
وی افزود: مسابقات گراپلینگ بخش GI با شرکت 102 گراپلینگ‌کار از 16 استان در قالب 17 تیم و رقابت‌های آلیش با حضور 94 آلیش‌کار از 20 استان در قالب 21 تیم برگزار شد.
این مسئول تصریح کرد: در پایان این رقابت‌ها و در وزن 71 کیلوگرم، رشاد مارابی، ورزشکار کامیارانی نماینده کردستان، در فینال در مقابل حریفی از تهران شکست خورد و نائب قهرمان کشور شد.
وی تصریح کرد: تیم 3 نفره شهرستان کامیاران به نمایندگی از استان کردستان در رشته گراپلینگ، به سرپرستی و مربیگری کوهسار بهرامی در مسابقات شرکت کرد و در رشته آلیش نیز، کردستان با یک نماینده حضور یافت.
فتح‌الله‌زاده افزود: در نتیجه تیمی رشته آلیش، کرمان با 56 امتیاز، فارس با 53 امتیاز و مازندران نیز با 51 امتیاز به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

این مسئول گفت: در رشته گراپلینگ هم، مازندران با 61 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت، کرمانشاه با 61 امتیاز دوم شد و استان خوزستان با 44 امتیاز مقام سوم را به دست آورد.

معاون ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان در ادامه اظهار کرد: مرحله پایانی دور رفت و هفته نخست دور برگشت رقابت‌های سوپرلیگ کاراته بانوان باشگاه‌های کشور نیز برگزار شد.

وی تصریح کرد: کاراته‌کاران هیئت کردستان در این هفته با باشگاه بنیامین تهران دیدار کردند و توانستند این تیم را در بخش کاتای تیمی شکست دهند، اما در کاتای انفرادی و کمیته به ترتیب با نتایج 4 بر 1 و 23 بر 9 در برابر این تیم شکست خوردند.
فتح‌الله‌زاده گفت: نماینده کردستان در ادامه رقابت‌ها در برابر تیم مولدینگ گیلان قرار گرفت و در پایان در بخش کاتای انفرادی و کمیته، مغلوب این تیم قدرتمند شد.

وی افزود: نگار حسینی و مهین احمدی در جایگاه مربی و نینا احمدی به عنوان سرپرست، تیم هیئت کاراته استان کردستان را در این رقابت‌ها هدایت و همراهی می‌کنند.
معاون دستگاه ورزش کردستان در پایان عنوان کرد: در این رقابت‌ها 16 تیم حضور دارند و تیم‌های شرکت کننده در دو گروه 8 تیمی با هم به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/79012/گ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول