اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته شانزدهم لیگ دسته دوم

شاگردان امید خورج برای الوند همدان گل کاشتند

تیم فوتبال بحران‌زده الوند همدان که به تازگی امید خورج را به عنوان سرمربی در اختیار گرفته؛ توانست میهمان خود را با چهار گل بدرقه کند.

شاگردان امید خورج برای الوند همدان گل کاشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز و در چارچوب هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته دومی الوند همدان، بعد از چندین هفته ناکامی به دومین برد این فصل خود دست پیدا کرد.

امید خورج که سابقه کاپیتانی تیم‌های لیگ برتری پاس همدان و فولاد خوزستان را در کارنامه خود دارد به تازگی هدایت این تیم را عهده‌دار شده و توانسته در مدت کوتاه حضورش، اوضاع نابسامان این تیم را بهبود بخشد و از سه بازی اخیر الوندی‌ها توانستند چهار امتیاز کسب کنند.

سفید و نارنجی‌پوشان الوند همدان که تلاش زیادی برای بقای در لیگ دسته دوم می‌کنند عصر امروز میزبان تیم پیام وحدت مشهد بودند که با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند حریف خود را با چهار گل بدرقه کنند.

این مسابقه که در ورزشگاه شهدای قدس همدان و در یک هوای سرد و در حضور حدود 200 تماشاگر برگزار شد در ابتدا و دقیقه هفت، امین رحیمی با یک شوت بسیار زیبا الوند را پیش انداخت.

خیلی زود تیم میهمان با استفاده از اشتباهات فردی بازیکنان الوند مشهدی‌ها گل مساوی را توسط یاسر ابراهیمی به ثمر رساندند.

در دقایق تلف شده نیمه نخست باز هم امین رحیمی با یک حرکت زیبا توانست دومین گل خود و الوندی‌ها را به ثمر برساند تا تیمش برنده به رختکن بروند.

با شروع نیمه دوم حملات الوند نظم بهتری پیدا کرد تا اینکه مرتضی کرمی در دقیقه 69 موفق شد سومین گل تیم الوند را به ثمر برساند.

در دقیقه 75 با اخراج یکی از بازیکنان تیم پیام وحدت، میهمان با یک یار کمتر بازی را مقابل حریف خود ادامه داد تا سرانجام در دقیقه 1+90 مرتضی کرمی با پاس زیبای شهرام کوثری با زیبایی هر چه تمام‌تر چهارمین گل الوندی‌ها را به ثمر رساند تا سه امتیاز شیرین به اندوخته‌های این تیم قعرنشین اضافه شود.

الوندی‌ها با این پیروزی 10 امتیازی شدند و همچنان در انتهای جدول گروه باقی ماندند و باید منتظر بازی‌های بعدی خود باشند.

در چارچوب هفته هفدهم این رقابت‌ها تیم الوند همدان باید در اهواز به مصاف تیم فولاد نوین برود که این بازی روز 27 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول