اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل گردشگری استان مرکزی عنوان کرد

فعالیت 39 دفتر خدمات مسافرتی در استان مرکزی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی با اشاره به فعالیت 39 دفتر خدمات مسافرتی در این استان گفت: این دفاتر می‌توانند با ارائه اطلاعات و فراهم کردن زمینه سفر نقش تسهیل کننده‌ای در صنعت گردشگری ایفا کنند.

فعالیت 39 دفتر خدمات مسافرتی در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، ظهر امروز در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری آدین گشت محلات و ارمندپرواز مهاجران با اعتبار 700 میلیون ریال توسط بخش خصوصی و ایجاد هشت فرصت شغلی مستقیم در شهرستان محلات و شازند افتتاح شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی در این مراسم گفت: ایجاد دفاتر گردشگری در راستای توسعه گردشگری و رونق سفرهای داخلی و خارجی صورت می‌گیرد.

سید محمد حسینی افزود: یکی از راه‌های موثر در افزایش رونق گردشگری ایجاد زیرساخت‌های لازم است که این مهم با مشارکت بخش خصوصی امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به نقش دفاتر خدمات مسافرتی در رونق صنعت گردشگری بیان داشت: این دفاتر می‌توانند با ارائه اطلاعات و فراهم کردن زمینه سفر نقش تسهیل کننده‌ای در صنعت گردشگری ایفا کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی در ادامه با اشاره به منطقه گردشگری محلات و ضرورت ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در این منطقه بیان کرد: راه‌اندازی دفاتر گردشگری در شهرستان محلات تأثیر بسزایی در ترویج فرهنگ سفر بین مردم، افزایش گردشگران داخلی و خارجی و رونق اقتصادی این شهرستان دارد.

به گفته وی هم اکنون 39 دفتر خدمات مسافرتی در سطح استان فعالیت دارند.

انتهای پیام/87006/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول