اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان بوشهر خبر داد

برگزاری نخستین همایش مشترک خودروهای کلاسیک استان بوشهر و فارس

رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان بوشهر از برگزاری نخستین همایش مشترک خودروهای کلاسیک استان بوشهر و فارس به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

برگزاری نخستین همایش مشترک خودروهای کلاسیک استان بوشهر و فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مهدی شمسی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: این همایش ساعت 9 صبح جمعه این هفته مورخ 23 بهمن با حضور صاحبان خودروهای کلاسیک استان‌های بوشهر و فارس در کنار آب‌های نیلگون خلیج‌فارس و در پارک شورا روبروی سفره‌خانه سنتی قوام بوشهر برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این همایش علاوه بر خودروهای کلاسیک موجود در استان بوشهر، بیش از 10 خودرو کلاسیک فولکس‌واگن بیتل استان فارس مهمان ویژه این همایش خواهند بود.

رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان بوشهر با دعوت از علاقه‌مندان خودروهای کلاسیک جهت حضور در این همایش، گفت: از همین طریق از آن دسته از صاحبان خودروهای کلاسیک استان که علاقه‌مند حضور خودروهای خود در این همایش هستند ، دعوت به عمل می‌آید.

شمسی بابیان اینکه هدف از برگزاری این همایش را تغییر نگرش عموم مردم استان نسبت به خودروهای قدیمی از خودرو فرسوده به خودرو کلاسیک و باارزش است، گفت: تبادل تجربیات صاحبان خودرو در جهت حفظ و نگهداری بهتر اتومبیل‌های کلاسیک و همچنین ساماندهی و سازمان‌دهی خودروهای کلاسیک استان از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

انتهای پیام/2255/ک20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول