اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دستگاه ورزش کردستان خبر داد

دعوت جودوکار کردستانی به اردوی تیم ملی جوانان و امید

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: جودوکار مریوانی به اردوی تیم ملی جوانان و امید کشور دعوت شد.

دعوت جودوکار کردستانی به اردوی تیم ملی جوانان و امید

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حامد جولایی امشب در جمع ورزشکاران استان اظهار کرد: اردوی تیم ملی جودو جوانان و امید ایران با دعوت از 33 ورزشکار مدعی از سراسر کشور به مدت 11 روز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تیم ملی جودوی نوجوانان کشور، خود را برای حضور در رقابت‌های جایزه بزرگ ترکیه آماده می‌کند، گفت: عادل ناصرآبادی، جودوکار سنگین وزن مریوانی با نظر کادر فنی به این مرحله از اردو دعوت شد.

مدیرکل دستگاه ورزش استان با بیان اینکه این اردو از روز نوزدهم تا بیست و نهم بهمن ماه برگزار می‌شود، افزود: این جودوکار مریوانی، عناوین مختلف رقابت‌های کشوری و حضور در مسابقات بین‌المللی را در کارنامه ورزشی خود دارد.

جولایی در ادامه اظهار کرد: مسابقات شنای بانوان، ویژه کارکنان ادارات و ارگان‌های دولتی استان به مناسبت سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران به میزبانی دانشگاه کردستان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این مسابقات 20 شناگر از ادارات دولتی در 2 رده سنی زیر 35 سال و بالای 35 سال به رقابت پرداختند، تصریح کرد: در پایان در رده سنی زیر 35 سال، نازیلا استیفائی و سهیلا قوامی از دانشگاه کردستان و آیدا نمدی از آموزش و پرورش، عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: همچنین در بخش بالای 35 سال نیز، زهره حیدری از آموزش و پرورش اول شد، یکتا ظهیرفرد از راه و شهرسازی در جایگاه دوم قرار گرفت و سروه حاصلی از آموزش و پرورش مقام سوم را به دست آورد.

انتهای پیام/79012/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول