اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرضیه دباغ:

دشمنان برای انتخابات هفتم اسفند دندان تیز کرده‎اند

بانوی مبارز انقلابی گفت: امروز دشمنان برای انتخابات هفتم اسفند ماه دندان تیز کرده‌اند، چراکه قصد نفوذ عناصر خود را به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی دارند.

دشمنان برای انتخابات هفتم اسفند دندان تیز کرده‎اند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مرضیه دباغ پیش از ظهر امروز در همایش انقلاب و بانوان سرزمین الوند که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیر امور بانوان و خانواده استانداری، مدیرکل آموزش و پرورش استان، رئیس دانشگاه پیام نور همدان و جمعی از مدیران و مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: اداره مملکت پیش از انقلاب به دست حیوانات انسان‌نمایی بود که بدترین ظلم‎ها را علیه مردم روا داشتند.

وی با اشاره به ایستادگی مردم در هشت سال جنگ تحمیلی گفت: دشمنان برای سرکوبی انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نکردند، اما از آنجا که پایه‌های انقلاب به امام زمان (عج) و جوانان معتقد استوار بوده، نتوانستند کاری از پیش ببرند.

این بانوی مبارز انقلابی در ادامه بیان کرد: امروز دشمنان برای انتخابات هفتم اسفند ماه دندان تیز کرده‌اند، چراکه قصد نفوذ عناصر خود را به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی دارند.

وی با تأکید بر اینکه باید انتخاب درست، دقیق و آگاهانه داشته باشیم، افزود: باید افراد شایسته،‌ وارسته و اصلح را به منظور داشتن پشتوانه‎ای محکم برای نظام و ولی فقیه انتخاب کنیم.

دباغ با اشاره به تلاش دشمن برای رخنه به درون خانواده‎ها و ایجاد گسستگی در آن ادامه داد: باید هوشیار باشیم که دشمنان به ویژه آمریکا، اسرائیل و انگلیس از طریق تکنولوژی از جمله موبایل و کامپیوتر در خانواده و در میان جوانان رخنه نکنند.

وی به هدف دشمنان از سرگرم کردن جوانان با تکنولوژی و رخنه در افکار آنها اشاره کرد و یادآور شد: جوانان تابع مقام معظم رهبری هستند و دشمنان تلاش می‌کنند از طرق مختلف و با نفوذ در افکار جوانان اهداف خود را اجرایی کنند.

بانوی مبارز انقلابی و همراه و یاور رهبر کبیر انقلاب تصریح کرد: نباید نسبت به مسائل مختلف از جمله حجاب و پوشش جوانان بی‌تفاوت باشیم و از همراهی با دشمنان برای رسیدن به اهدافشان خودداری کنیم.

وی با اشاره به توصیه رهبر کبیر انقلاب برای خواندن وصیت‌نامه شهدا گفت: این توصیه به این منظور بوده که با گاهی و شناخت کار‌ها را انجام دهیم.

گفتنی است در این مراسم خانواده «شهید شرفخانی» اولین شهید انقلاب در استان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/89039/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول