اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی استان قم خبر داد

برگزاری نمایشگاه انقلاب و دانشگاهیان در قم

رئیس جهاد دانشگاهی استان قم از برگزاری نمایشگاه انقلاب و دانشگاهیان ویژه ایام پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

برگزاری نمایشگاه انقلاب و دانشگاهیان در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمدابراهیم فقیه‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات استان قم ویژه راهپیمایی 22 بهمن که در سالن جلسات این نهاد برگزار شد، اظهار کرد:‌ امسال فرصت خوبی شد و کمیته دانشجویی با برگزاری جلساتی بالغ بر 100 برنامه را به صورت متمرکز برای اساتید و دانشجویان برنامه‌ریزی کرد.

وی خاطرنشان کرد: امسال حضور و آمادگی بیشتری در راهپیمایی 22 بهمن خواهیم داشت و اکنون آمادگی دانشجویان برای حضور در این راهپیمایی اعلام شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قم با اشاره به برنامه‌های دیگر ویژه 22 بهمن گفت: نمایشگاه انقلاب و دانشگاهیان در دستور کار قرار گرفته، نمایش خیابانی برای دانشجویان برگزار می‌شود و مناظرات دانشجویی برای انتخابات داریم تا از ظرفیت‌ها نهایت استفاده صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در تمام مناسبت‌های بین‌المللی گروه‌های خودجوشی هستند که هنرهای خود را نمایش می‌دهند که این امر در بحث دانشجویی آغاز شده است.

فقیه‌زاده یادآور شد: اگر شورای هماهنگی در قالب برنامه‌ای دعوت کند تا دانشجویان آثار خود را در قالب آثار هنری، نوشته و کاریکاتور در مسیر راهپیمایی به نمایش بگذارند جشنواره مناسبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78003/ق10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول