اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان خبر داد

بازدید سالانه بیش از 3 میلیون نفر در قالب کاروان‌های راهیان‌نور از مناطق عملیاتی خوزستان

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: سالانه 3 میلیون و 600 نفر در قالب کاروان‌های راهیان‌نور از مناطق عملیاتی خوزستان بازدید می‌کنند.

بازدید سالانه بیش از 3 میلیون نفر در قالب کاروان‌های راهیان‌نور از مناطق عملیاتی خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، احمد سیاحی ظهر امروز در آیین افتتاح چهار مجتمع خدماتی رفاهی که به صورت نمادین در مجتمع خدماتی رفاهی کارون در محور اهواز ـ بندرامام خمینی(ره) اظهار داشت: یکی از مقولات مهم و اساسی احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی مطلوب و مناسب است که باعث آرامش و راحتی رانندگان و مسافران می‌شود به همین جهت آمادگی کامل خود را برای جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی اعلام می‌کنیم.

معاون امور عمرانی استاندار خوزستان در ادامه افزود: با توجه به اینکه 20 درصد حمل و نقل جاده‌ای سنگین کشور در خوزستان انجام می‌شود و سالانه 3 میلیون و 600 نفر در قالب کاروان‌های راهیان‌نور عازم مناطق جنگی و عملیاتی می‌شوند و مشرف شدن زائرین اربعین حسینی از پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه به کشور عراق احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی در مسیرهای منتهی به مرز به شدت مورد نیاز است.

به گزارش فارس، چهار مجتمع خدماتی رفاهی شامل مجتمع خدماتی رفاهی کارون در آزادراه اهواز ـ بندر امام، گل‌بهار در محور سوسنگرد ـ حمیدیه، زاگرس در محور ایذه ـ دهدز ـ شهرکرد و عبدالخان در کیلومتر پنج جاده روستایی آهو دشت منشعب از محور اهواز ـ شوش با اعتبار بالغ بر 139 میلیارد و 500 میلیون ریال ظهر امروز به مناسبت دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسیدند.

انتهای پیام/2329/ح10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول