اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رامسر:

عروس شهرهای ایران برای پذیرایی از میهمانان نوروزی آماده شود

فرماندار رامسر گفت: با سپری شدن روزهای پایانی سال و نزدیک شدن به نوروز شهرداری‌ها، دهیاران، اداره میراث فرهنگی و گردشگری رامسر باید برنامه‌های خود را برای استقبال از میهمانان نوروزی و ایجاد فضای مطلوب تدوین کنند.

عروس شهرهای ایران برای پذیرایی از میهمانان نوروزی آماده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، حسین سروری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر که با بازگشت پیروزمندانه امام راحل در 12 بهمن به میهن آغاز شد و شاهد انقلابی سیاسی دینی که در منطقه و جهان تاثیر گذاشت بودیم، افزود: اینکه کشورهای مختلف همچنان در صدد ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند نشان‌دهنده این است که نظام در مسیر درست خود گام برداشته‌است.

وی با اشاره به فرجام برجام گفت: قبل از اجرایی شدن توافق شاهد اعمال محدودیت‌های بسیاری علیه ایران بودیم که با صبر و بردباری ملت ایران و راهنمایی رهبر و تدبیر تیم مذاکره‌کننده موفق شدیم سایه تحریم‌ها را برداریم و در این مدت‌زمان کوتاه 51 پرونده همکاری در زمینه‌های نفت، پتروشیمی، پروژه‌های عمرانی و ... به ثبت رسید.

سروری با بیان اینکه آثار برجام و قراردادها در سال‌های آینده قابل مشاهده است، افزود: تلاش دولت این است که از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی حمایت کند و بتوانیم پروژه‌های نیمه‌تمام را به اجرا کند.

وی با اشاره به سخن رئیس جمهور مبنی بر اینکه این پیروزی یک جناح نیست بلکه پیروزی ملت است، تصریح کرد: امیدواریم با تلاش از این فرصت به‌دست آمده برای منافع ملی کشور، توسعه اقتصادی و جبران عقب‌ماندگی‌هایی که وجود داشته استفاده کنیم.

فرماندار رامسر با بیان در پیش بودن انتخابات تاکید کرد: همه باید برای برگزاری با‌شکوه انتخابات تلاش کنیم و به همه مدیران ادارات توصیه کرد از هیچ جناحی جانبداری نکنند تا شاهد برگزاری هرچه بهتر انتخابات پیش‌رو باشیم.

سروری در پایان گفت: با سپری شدن روزهای پایانی سال و نزدیک شدن به نوروز شهرداری‌ها، دهیاران، اداره میراث فرهنگی و گردشگری باید تلاش کنند و برنامه‌های خود را برای استقبال از میهمانان نوروزی و ایجاد فضای مطلوب تدوین کنند.

انتهای پیام/3141/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول