اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ساف: مخالفت اسرائیل با طرح فرانسه دلیل حمایت این رژیم از تروریسم است

یکی از اعضای کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین اعلام کرد مخالفت رژیم صهیونیستی با طرح صلح فرانسه برای حل مساله فلسطین دلیل واضحی بر حمایت این رژیم از تروریسم است.

ساف: مخالفت اسرائیل با طرح فرانسه دلیل حمایت این رژیم از تروریسم است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «احمد المجدلانی» عضو کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین «ساف» رد طرح فرانسه برای برگزاری کنفرانس بین‌المللی صلح توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

بر اساس گزارش وبگاه خبری «24» امارات، مجدلانی افزود این اقدام رژیم صهیونیستی دلیل آن است که این رژیم طرفدار صلح نیست و از تروریسم حمایت می‌کند؛ حکومت فعلی اسرائیل خواستار مذاکرات نیست.

مجدلانی در ادامه از موضع فرانسه در راستای تلاش برای حل مساله فلسطین قدردانی کرد و گفت: به رسمیت شناختن فلسطین توسط فرانسه آغاز به رسمیت شناختن فلسطین توسط تمامی کشورهای اروپایی است و این امر پیامدهای مهمی خواهد داشت.

«لوران فابیوس» وزیر خارجه فرانسه جمعه (دیروز) اعلام کرد این کشور برای حل مساله فلسطین قصد برگزاری یک کنفرانس صلح را دارد اما رژیم صهیونیستی با این طرح فرانسه مخالفت کرد.

فرانسه در ادامه اعلام کرده در صورت مخالفت تل‌آویو با طرح مذکور، فلسطین را به رسمیت خواهد شناخت.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول