اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی دانشگاه پیام نور میلاجرد

کارگاه آموزشی آسیب‌های فضای مجازی در میلاجرد برگزار شد

با همکاری اداره ورزش و جوانان کمیجان و امور فرهنگی دانشگاه پیام نور کارگاه آموزشی آسیب‌های فضای مجازی و راهکارهای تحکیم خانواده در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه پیام نور میلاجرد برگزار شد.

کارگاه آموزشی آسیب‌های فضای مجازی در میلاجرد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اراک صبح امروز کارگاه آموزشی آسیب‌های فضای مجازی، گفت: امروزه با گسترش تکنولوژی و پیشرفت روزافزون علم دستگاه‌های مختلفی برای رفاه و آسایش بشر اختراع شده است که از جمله این وسایل اینترنت و دستگاه‌های تلفن همراه است که هر روز شاهد ارایه انواع مختلفی از برندهای گوناگون در بازارها هستیم که اگر توسط ما والدین برای فرزندانمان مدیریت و کنترل نشود، به معضل و ناهنجاریی تبدیل می‌شود که اثرات سوء آن از فواید بیشتر است.

پیمان عین‌القضاتی افزود: نقش ما بزرگترها در خانواده به عنوان پدر و مادر بسیار مهم و ارزشمند است، کودکی که در اوایل زندگی به دنبال کشف و کنجکاوی برای آموختن است با در اختیار داشتن تلفن همراه و تبلت و سایر وسایل سرگرم‌کننده که متأسفانه امروزه خیلی از والدین به دلیل بالا بودن مشغله کاری و زندگی به راحتی در اختیار کودک و نوجوان قرار می‌دهند و از اثرات مضر آن بی‌خبر هستند.

وی ادامه داد: کودکی که باید از طریق بازی‌های بدنی و فعالیت‌های جسمی انرژی خود را تخلیه کند، از طریق بازی با تبلت و تلفن همراه و سایر بازی‌های رایانه‌ای می‌خواهد انرژی خود را تخلیه کند که بعضا موجب بروز ناراحتی‌های روحی روانی می‌شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اراک با تاکید بر مهم بودن مدیریت پدر و مادر بر رفتارهای اعضای خانواده تصریح کرد: محیط فضای مجازی که همه به نام اینترنت می‌شناسیم بسیار محیطی خطرناک برای قشر کودک و به خصوص نوجوان است، نوجوانی که در حال سپری کردن این دوران بسیار حساس از زندگی خود و در شرف بلوغ است با در اختیار داشتن اینترنت به راحتی دچار تزلزل شخصیتی می‌شود، البته در کنار این مسایل نباید از خیلی از فواید اینترنت و فضای مجازی نیز غافل باشیم.

انتهای پیام/87008/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول