اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم:

وظیفه کارشناسان و افراد آگاه، اطلاع‌رسانی در زمینه انتخابات است

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم با اشاره به انتخابات گفت: وظیفه کارشناسان و افراد آگاه اطلاع‌رسانی به مردم در زمینه انتخابات است.

وظیفه کارشناسان و افراد آگاه، اطلاع‌رسانی در زمینه انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، معصومه ظهیری ظهر امروز در نشست شورای مشاوران بانوان با تأکید بر اهمیت تغذیه در سلامت جامعه اظهار کرد: مسئله سالم بودن غذا از جمله مسائلی است که مورد نظر دین مبین اسلام است و سلامت افراد را به همراه دارد.

وی خاطرنشان کرد: در اسلام به تفاوت مزاج‌ها، تزیین غذا و تهیه غذای سالم سفارش بسیار شده است.

مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری قم توجه به تغذیه و آشپزی را از مسائل مهم روابط میان زوجین، فرزندان و خویشاوندان برشمرد و خاطرنشان کرد: توانایی زنان در تهیه غذای سالم از نکات کلیدی محسوب می‌شود، زیرا سلامت اعضای خانواده را تأمین می‌کند.

وی ادامه داد: لازم است بانوان همواره سه اصل خودآرایی، خانه‌آرایی و سفره‌آرایی را مورد توجه قرار دهند.

ظهیری با بیان اینکه دهه فجر از رویدادهای مهم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، تصریح کرد: برگزاری جشن در دهه فجر مرسوم و ارزشمند است که در این مراسم از اعضای تیم هندبال بانوان استان که چهار نفر از آنها عضو تیم ملی هستند، تقدیر می‌شود.

وی افزود: در این دهه علاوه بر تقدیر از ورزشکاران معلول استان، برگزاری نمایشگاه و جشن دارالقرآن را نیز در دستور کار داریم.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم با تأکید بر اهمیت حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه کارشناسان و افراد آگاه اطلاع‌رسانی به مردم در زمینه انتخابات است.

وی ادامه داد: دشمنان انتظار دارند اتحاد مردم پس از مسئله برجام کاهش پیدا کند و مردم کمتر در انتخابات شرکت کنند.

ظهیری اعدام آیت الله نمر را از اقدامات برنامه‌ریزی شده صهیونیست برشمرد و خاطرنشان کرد: حادثه فرودگاه جده، منا، سقوط جرثقیل و اعدام آیت‌الله نمر از اقدامات برنامه‌ریزی شده عربستان سعودی است که به دلیل قطع ارتباط با ایران انجام شده است.

وی افزود: پشت این اقدامات، رژیم غاصب صهیونیستی است که از توانایی ایران در زمینه ایجاد وحدت و دفاع از مظلومان در سراسر دنیا آگاه است.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم با اشاره به آتش زدن سفارت عربستان در ایران اظهار کرد: این حادثه به احتمال زیاد از سوی عوامل خودی نیست، زیرا آتش‌سوزی از درون سفارت روی داده است.

وی افزود: این حادثه به نفع جریان‌ها و برای ایجاد تفرقه صورت گرفته است.

انتهای پیام/2258/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول