اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس

تهیه کننده و کارگردان فیلم «سلام بمبئی»:

خبر حضور «آیشواریا» صحت ندارد/ مجوز اکران در بالیوود را گرفتیم/ حضور بنیامین در نقش پزشک

جواد نوروزبیگی گفت: خبر حضور «آیشواریا رای» ستاره سینمای هند در فیلم «سلام بمبئی» صحت ندارد و بازیگر دیگری را برای این نقش انتخاب کرده‌ایم.

خبر حضور «آیشواریا» صحت ندارد/ مجوز اکران در بالیوود را گرفتیم/ حضور بنیامین در نقش پزشک

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس، خبرگزاری صدا و سیما نوشت:‌ بعد از حرف و حدیث های زیادی که درباره بازیگران فیلم سینمایی سلام بمبئی بود، محمدرضا گلزار به عنوان بازیگر نقش اول، اولین همکاری ایران و بالیوود معرفی شد.

عده ای می‌گفتند آیشواریا رای ستاره سینمای هند در این کار ایفای نقش می کند که جواد نوروزبیگی در گفتگو با خبرنگار ما گفت که این حرف صحیح نیست و بازیگر دیگری را برای این نقش انتخاب کرده ایم.

در ابتدا قرار بود این فیلم برای شرکت در سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر آماده شود اما به دلایل مختلف که یکی از آن ها صادر نشدن ویزا بود این اتفاق نیفتاد.

این روزها اما خبرهای جالبی از این فیلم به گوش می رسد؛ از بازیگر شدن بنیامین بهادری خواننده پاپ تا گرفتن مجوز «سلام بمبئی» از سوی سینمای بالیوود. 

به همین بهانه ها گفتگویی را با قربان محمد پور کارگردان این کار انجام دادیم که در ادامه می خوانید.

-در حال حاضر «سلام بمبئی» درچه مرحله ای قرار دارد؟

در هفته گذشته مجوز فیلمبرداری در هند و پروانه ساخت «سلام بمبئی» در این کشور صادر شد و در این هفته ویزا هایمان صادر می‌شود و ان شاالله به زودی فیلمبرداری سلام بمبئی را کلید می زنیم.

-کمی در مورد فضای این فیلم توضیح دهید.

سلام بمبئی روایت گر یک داستان عاشقانه بین یک پسر ایرانی و دختر هندی در هند است؛ در واقع دو دانشجوی رشته پزشکی برای تحصیل به هند می روند و یکی از آن ها به یک دختر هندی علاقه مند می شود و به دنبال آن اتفاقاتی می افتد.

-اولین بازیگری که به گروه شما پیوست گلزار بود و این روزها خبر پیوستن بنیامین بهادری به سلام بمبئی در محافل سینمایی پیچیده است.

بله؛ محمد رضا گلزار نقش اصلی فیلم را بر عهده دارد و بنیامین در نقش دوست پزشک او ظاهر می شود.

-چرا برای این نقش بنیامین را انتخاب کردید؟

برای این نقش گزینه های زیادی در ذهن من بود که در نهایت به بنیامین رسیدیم؛ یکی از شاخصه های مهم سینمای هند آواز است و چون در سینمای ما بسیاری از امکانات سینمای آن ها رایج نیست تصمیم گرفتیم از 4 کلیپ و 4 ترانه در فیلم استفاده کنیم و بنیامین بهترین گزینه برای خواندن آن ها و بازی در این نقش بود، از سویی بنیامین طرفدارانی دارد که این موضوع به بهتر دیده شدن فیلم و فروش بیشتر آن کمک می کند.

-بازیگر دیگری هم به شما اضافه خواهد شد؟

بله به زودی یک ستاره هندی به جمع ما می‌پیوندد.

-عده ای شما را کارگردانی که تنها به بعد تجاری سینما توجه می کند می دانند؛ خود شما این حرف را قبول دارید؟

من تا به امروز فیلم های آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند، دل بی‌قرار و زبان مادری را کار کرده ام و تمام آن ها علاوه بر فروش بالا از نظر محتوایی هم غنی بوده اند، البته برای من گیشه بسیار مهم است و به نظرم سینمایی که مخاطب نداشته باشد سینما نیست.

-با وجود اینکه سینمای هند مسائلی دارد که برای سینمای ایران ممیزی به حساب می آید سلام بمبئی در اکران دچار مشکل نمی شود؟

نه! چون ما قصه را به گونه ای نوشته ایم که به خط قرمز ها نزدیک نشود و از سویی سلام بمبئی از وزارت فرهنگ و ارشاد ایران مجوز دارد و از بالیوود هم مجوز گرفته است، از همین الان نیز مشخص شده است که این فیلم در 2000سینمای هند اکران شود.

-فکر می کنید مراحل فنی کار تا چه زمانی طول بکشد؟

ان شاالله از نیمه بهمن فیلمبرداری کار را آغاز می کنیم و طبق پیش بینی هایی که داشته ایم در 45 جلسه در هند و یک هفته در تهران   فیلمبرداری را به پایان می بریم.

-فکر می کنید اولین تجربه مشترک سینمای ایران و هند زمینه همکاری های بعدی را به وجود بیاورد؟

بله؛ به نظرم این فیلم خوب و مخاطب پسند می شود و یک تجربه موفق را به ارمغان می آورد.

فیلم سلام بمبئی داستان عاشقانه ای بین یک دختر ثروتمند هندی و یک پسر ایرانی است که دانشجوی پزشکی در هند است؛ این فیلم اولین تجربه مشترک سینمای ایران و هند است که طبق گفته ها 70 درصد آن به زبان هندی و 30 درصدش به زبان فارسی کار می‌شود.

 

مطلب فوق مربوط به سایر رسانه‌ها می‌باشد و خبرگزاری فارس صرفا آن را بازنشر کرده است.

بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول