اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس خبر داد

کشف 200 کیلوگرم مواد مخدر در فارس

فرمانده انتظامی فارس از کشف 200 کیلوگرم مواد مخدر در سه روز گذشته طی چند عملیات جداگانه در این استان خبر داد.

کشف 200 کیلوگرم مواد مخدر در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از اداره اطلاع‌رسانی حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان لارستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل یک محموله مواد مخدر توسط یک خودرو پژو 405 در اطراف لارستان مطلع و برای دستگیری قاچاقچیان و کشف محموله وارد عمل شدند.

وی افزود: با بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد خودرو حامل محموله مواد مخدر در منزلی واقع دریکی از روستاهای اطراف شهرستان لارستان توسط قاچاقچیان مخفی‌شده که در بازرسی از آن 87 کیلوگرم تریاک کشف و در این مورد یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: این مأموران در عملیات دیگری در پاسگاه انتظامی چهاربرکه با به‌کارگیری سگ‌های موادیاب از یک خودرو پژو پارس سه کیلو و 500 گرم هروئین که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود کشف و راننده آن را دستگیر کردند.

گودرزی کشف 20 کیلو و 400 گرم مواد مخدر را از دیگر اقدامات مأموران انتظامی این شهرستان در یک عملیات جداگانه دیگر عنوان کرد و گفت: در این عملیات نیز مأموران با به‌کارگیری سگ موادیاب از یک خودرو پراید 19 کیلو و 500 گرم تریاک و 900 گرم حشیش کشف و در این مورد دو قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کردند.

وی افزود: در شهرستان استهبان نیز مأموران هنگام ایست و بازرسی از خودروهای عبوری در گردنه ایج به یک خودرو پراید مظنون شدند و پس از مسافتی تعقیب و گریز خودرو را متوقف و در بازرسی از آن 47 کیلوگرم تریاک کشف و راننده را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: مأموران انتظامی شهرستان داراب نیز با انجام اقدامات اطلاعاتی از نگهداری مواد مخدر توسط یک خرده‌فروش مواد مخدر در یک ساختمان در حال ساخت در آن شهرستان مطلع شدند و در بازرسی از آن محل، 9 کیلو و 860 گرم تریاک که بر روی ترازوی دیجیتال برای توزین قرار گرفته بود کشف کردند.

گودرزی افزود: این مأموران در عملیات دیگری هنگام کنترل خودروهای عبوری در ایستگاه بازرسی قلاتویه از یک خودرو لیفان چهار کیلو و 800 گرم تریاک کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.

وی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس نیز پس‌ ازآنکه مطلع شدند دو قاچاقچی مقادیری مواد مخدر را از استان‌های ساحلی واقع در جنوب کشور به شیراز منتقل کرده و قصد تحویل به دو قاچاقچی در شیراز را دارند، آن منزل را شناسایی و در بازرسی از آن 16 کیلو 400 گرم تریاک کشف و در این مورد پنج نفر را دستگیر و سه خودرو متعلق به آنان را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان شیراز در اجرای طرح مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر 11 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کردند.

وی مبارزه بی‌امان و توأم با تلاش جهادی پلیس در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر که از هم پاشیدن بنیان خانواده و جامعه با کشیدن جوان به اعتیاد هدف قرار داده‌اند را از اولویت‌های پلیس فارس عنوان کرد و از شهروندان به‌عنوان حامیان پلیس درخواست کرد که در صورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان مواد مخدر، پلیس را از طریق تلفن 110 در جریان قرار دهند.

انتهای پیام/2448/الف/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول