اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون عمران شورای کرج:

طرح‌های عمرانی با بهره‌گیری از ضوابط و استانداردهای ملی اجرا شوند

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج سرعت، زمانبندی و کیفیت را لازمه اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری کرج دانست و گفت: طرح‌های عمرانی باید با رویکردهایی از جمله کاهش هزینه و زمان و به تبع آن ارتقاء کیفی اجرایی شوند.

طرح‌های عمرانی با بهره‌گیری از ضوابط و استانداردهای ملی اجرا شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج،‌ سعید فیروزگاه اظهار داشت: بهره‌گیری از ضوابط، معیارها و استانداردهای ملی در تمامی مراحل طراحی، اجرا، بهره‌برداری و نگهداری از طرح‌های عمرانی از اهمیتی ویژه‌ای برخوردار است که در نظام فنی و اجرایی کشور مورد تاکید جدی قرار گرفته است.
وی افزود: هر شهری جهت توسعه و پیشرفت و آبادانی نیازمند اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر اعم از احداث خیابان‌ها و پارک‌های جدید همچنین مرمت و نگهداری اقدامات انجام شده قبلی می‌باشد که تحقق این امور نیازمند بودجه و منابع مالی لازم و نیروی انسانی مستعد و کارآزموده است.
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: شهرداری کرج گام مهمی در خصوص انجام پروژه‌های بزرگ عمرانی جهت توسعه شهر برداشته است و البته در حاشیه انجام این پروژه‌ها نکات و کمبودهایی به چشم می‌خورد که بررسی و پیگیری و اصلاح آنها ضروری است.
فیروزگاه با اشاره به اینکه در حال حاضر اکثر پروژه‌های عمرانی فعال است گفت: با این حال و فعالیت گسترده عمرانی در سطح شهر در برخی مسیرگشایی‌ها با مشکلاتی مواجه هستیم که اعضای شورای شهر بر اجرایی شدن این مسیر گشایی‌ها تاکید دارند، تا بتوانند تعهد خود را به شهر و شهروندان کرجی ادا کنند.
انتهای پیام/2302/ک/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول