اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم مطرح کرد

ارائه گزارش توسط نمایندگان حوزه و دولت در دیدار با رهبر انقلاب اسلامی

استاندار قم با اشاره به دیدار مردم استان قم با رهبر انقلاب اسلامی گفت: شعار همدلی و همزبانی باید در عمل تحقق یابد و در این راستا باید نمایندگان حوزه و دولت قبل از سخنرانی رهبری در این دیدار عملکرد استان را گزارش دهند.

ارائه گزارش توسط نمایندگان حوزه و دولت در دیدار با رهبر انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید مهدی صادقی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم که در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه‌های عملیه سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: وجود حرم حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، حوزه‌های عملیه و مراجع تقلید قم را نسبت به دیگر استان‌های کشور ممتاز کرده است.

وی دیدار با رهبر انقلاب اسلامی را حرکتی مردمی دانست و اظهار کرد: این حرکت که با حضور اقشار مختلف مردم استان انجام می‌شود توفیقی برای مردم است که برکت‌های ویژه‌ای برای استان قم خواهد داشت.

استاندار قم با اشاره به اهمیت مشارکت دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری با شکوه‌تر مراسم دیدار مردم استان با رهبر انقلاب اسلامی، اضافه کرد: امیدواریم با هماهنگی و همفکری که در میان دستگاه‌های اجرایی استان قم وجود دارد امسال نیز دیدار باشکوهی را شاهد باشیم.

وی با تاکید بر اینکه در دیدارهای مردمی استان‌ها با رهبر انقلاب اسلامی شخصیتی باید در مورد وضعیت آن استان گزارش دهد، ابراز کرد: شعار همدلی و همزبانی باید در عمل تحقق یابد و در این راستا باید نمایندگان حوزه و دولت قبل از سخنرانی رهبری در این دیدار عملکرد استان را گزارش دهند.

انتهای پیام/78023/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول