اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پزشک پورحیدری:

پورحیدری در وضعیت هوشیاری است/ او احتیاج به استراحت دارد

پزشک بیمارستان ایران مهر گفت: در حال حاضر منصور پورحیدری در وضعیت هوشیاری و بیداری به سر می‌برد.

پورحیدری در وضعیت هوشیاری است/ او احتیاج به استراحت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس، علی طباطبایی در مورد وضعیت بیماری منصور پورحیدری که در بیمارستان ایران مهر بستری است گفت: پورحیدری مدتی است که سابقه سرفه دارد و چند ماه به دلیل ضعف و بی حالی دچار کاهش وزن شده است. او از دیابتی قدیمی هم رنج می‌برد.

وی افزود: پورحیدری چند شب پیش با صورت و پیشانی به زمین می‌افتد که در همین حین سرش به میز برخورد می‌کند. او به غیر از دیابت دچار خونریزی هم شده و یکی دو لکه خون در مغزش دیده شده همچنین ریه او دچار ضایعه شده که ما باید ارتباط این سه مشکل را بررسی کنیم و ببینیم ضایعه به وجود آمده چیست.

پزشک بیمارستان ایران مهر در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر او هوشیار است و در وضعیت بیداری به سر می‌برد. امیدوارم در ادامه با اخبار خوش در خدمت دوستان باشیم.

طباطبایی در رابطه با اینکه خیلی‌ها نگران هستند و به عیادت پورحیدری می‌آیند اظهار داشت: از عزیزان و دوستان پورحیدری خواهش می کنم کمتر به ملاقات وی بیایند چرا که او در این مدت مجال استراحت پیدا نکرده و دائم در حال ملاقات از او بودند.

انتهای پیام/ا

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول