اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ برتر جوانان کشور

جوانان کردستانی مقابل نماینده لرستان به تساوی دست یافتند

مدیرکل دستگاه ورزش کردستان گفت: در ادامه رقابت‌های فوتبال لیگ برتر جوانان باشگاه‌های کشور، تیم خورشید قروه در هشتمین دیدار خود مقابل گهر زاگرس دورود به یک تساوی دیگر دست یافت.

جوانان کردستانی مقابل نماینده لرستان به تساوی دست یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حامد جولایی امشب در جمع فوتبالیست‌های این استان اظهار کرد: در ادامه رقابت‌های فوتبال لیگ برتر جوانان باشگاه‌های کشور، تیم خورشید قروه که در این مسابقات بیشترین تساوی را کسب کرده است، برابر زاگرس دورود به میدان رفت و با کسب تساوی 2 بر 2 به پنجمین مساوی خود دست یافت.

وی با بیان اینکه در این دیدار، بهمن رسول‌پور و میلاد میهنی گل‌های تیم خورشید قروه را به ثمر رساندند، افزود: تیم خورشید قروه با یک برد، پنج مساوی و 2 باخت در جایگاه دهم جدول رقابت‌های لیگ برتر جوانان کشور قرار دارد.

این مسئول تصریح کرد: نماینده استان کردستان در رقابت‌های فوتبال لیگ برتر جوانان کشور در روز چهارشنبه دوم دی ماه در ورزشگاه چمران قروه به مصاف ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.

مدیرکل دستگاه ورزش کردستان با بیان اینکه در این رقابت‌ها 12 تیم از باشگاه‌های کشور حضور دارند و دیدارهای خود را به صورت رفت و برگشت در یک گروه برگزار می‌کنند، گفت: تراکتورسازی تبریز ، خورشید قروه، سپاهان و ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان، مس کرمان، پدیده مشهد، نفت اهواز، شاهین بوشهر و فجر سپاسی شیراز و گوهر زاگرس درود، تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند.

جولایی تصریح کرد: سرپرستی خورشید قروه به عهده سجاد خالدیان است و فرید مبارکی، هادی مرادیانی، جواد مریدی و مهران عباسی در این دوره از رقابت‌ها به عنوان مربی تیم را هدایت و همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/79012/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول