اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دقیقه 94 برای آبی‌ها بد یمن ماند

تساوی گسترش فولاد و فولاد خوزستان

تیم گسترش فولاد تبریز با وجود برتری محسوس بر مهمان خود برابر این تیم به تساوی رضایت داد.

تساوی گسترش فولاد و فولاد خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور عصر امروز تیم گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان فولاد خوزستان بود که در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک و تقسیم امتیازات بین دو تیم به اتمام رسید.

در این دیدار شاگردان فراز کمالوند نسبت به مهمان خود برتری داشته و در مالکیت توپ، موقعیت‌های به دست آمده و کرنر‌های نواخته شده کاملا برتر از تیم فولاد خوزستان بودند.

بهترین موقعیت تیم گسترش فولاد در نیمه اول در دقیقه 25 تک به تک محمد ابراهیمی با دروازه‌بان فولاد بود که حاصلی در برنداشت.

شوت‌های از راه دور مگنا باتیستا و محمدامین درویشی و ضربه سر محمد نصرتی از سانتر عالی شجاعیان از دیگر موقعیت‌های بی‌نتیجه به دست آمده آبی‌پوشان تبریزی بود.

فولاد نیز در دقیقه 33 با شوت راه دور حسین ابراهیمی دروازه گسترش فولاد را تهدید کرد که توپ در آغوش دروازه‌بان بلغاری گسترش قرار گرفت تا در نهایت نیمه اول با تساوی بدن گل به اتمام رسد.

در سه دقیقه طوفانی از دقیقه 58 تا 60 گسترش فولاد تبریز فرصت‌های خوبی توسط محمد ابراهیمی، شهرام گودرزی و شجاعیان را از دست داد.

نیمه دوم نیز تیم گسترش فولاد بهتر بازی کرده و در نهایت مزد بازی برتر خود را نیز با گل سعید دقیقی دریافت کرد.

در دقیقه 70 محمد ابراهیمی، دروازه‌بان تیم فولاد را جا گذاشته و با سانتری دقیق توپ را به سعید دقیقی رساند تا وی با یک ضربه سر دروازه بدون دروازه‌بان فولاد خوزستان را باز کند.

در ثانیه‌های پایانی بازی و در حالی که تصور همگان پیروزی گسترش فولاد بود، حسین ابراهیمی با فرار از خط دفاع گسترش و ضربه دقیق گل تساوی را در دقیقه 94 به ثمر رساند تا دو امتیاز حساس از چنگ آبی‌پوشان تبریز خارج شود.

در این بازی تیم گسترش فولاد کاملا مستحق پیروزی و کسب سه امتیاز بوده و تنها یک لحظه غفلت میزبان در ثانیه‌های پایانی گل تساوی را منجر شد.

با این تساوی تیم گسترش فولاد 21 امتیازی شده و در مکان نهم جدول نیم فصل را به اتمام رساند و فولاد خوزستان نیز با ده امتیاز در رده چهاردهم جای گرفت.

سید مهدی سید علی داور این بازی محمدامین درویشی از گسترش فولاد و محمدرضا خانزاده و حسین مالکی از فولاد خوزستان را با کارت زرد جریمه کرد.

انتهای پیام/60017/ل30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول