اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران:

کانون وکلای زنجان و نمایندگان قوای سه‌گانه استان ارتباط خوبی باهم دارند

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران گفت: کانون وکلای زنجان و نمایندگان قوای سه‌گانه استان ارتباط خوبی باهم دارند.

کانون وکلای زنجان و نمایندگان قوای سه‌گانه استان ارتباط خوبی باهم دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهمن کشاورز عصر امروز در بیست و پنجمین همایش اتحادیه وکلای سراسر ایران اظهار کرد: بین کانون وکلای زنجان و نمایندگان قوای سه‌گانه روابط خوبی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه موضوع با اهمیت در وهله نخست توجه به الزامی شدن دخالت وکیل در همه امور قضایی، بیمه وکالت و درجه‌بندی وکلا در برنامه ششم توسعه است، اضافه کرد: در این راستا دوگانگی دیدگاه و اختلاف سلیقه‌ها بین کانون و نمایندگان قوای سه‌گانه مقطعی بوده و اکثرا جنبه شخصی داشته است.

 رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران تصریح کرد: تعدد وکلا در جامعه، آشنا نبودن مردم با فرهنگ وکالت و کمبود تقاضای خدمات وکالتی به موازات آمار بالای جذب دانشجوی حقوق موضوعی است که با الزامی شدن دخالت وکیل در همه امور قضایی شهروندان رفع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اختلاف سلیقه بین وکلا و کانون‌ها جای هیچ‌گونه نگرانی ندارد، تصریح کرد: خوشبختانه در این زمینه هیچ چالشی به معنای عرفی کلمات وجود نداشته و نخواهد داشت.

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران ادامه داد: حرکت همگی دست اندرکاران در این بخش اتحاد و یک پارچگی است و امیدواریم که به نحو مطلوبی به همه اهداف خود دست پیدا کنیم.

این مسئول ادامه داد: امسال در حال رایزنی برای برگزاری جشن استقلال کانون‌های وکلا با حضور رئیس جمهور، هیئت‌های مدیره کانون‌ها و تعداد ممکنی از وکلای سراسر کشور هستیم،

وی خاطر نشان کرد: لایحه جامع وکالت نیز در کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس مطرح شده ولی به احتمال زیاد مجلس فعلی نتواند کار را تمام کند.

انتهای پیام/73005/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول