اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان دور رفت جام آزادگان

پاس قعرنشین جدول نیم‌فصل لیگ دسته یک شد

با اتمام دور رفت مسابقات فوتبال لیگ دسته یک، رده‌بندی 20 تیم حاضر در این رقابت‌های مشخص شد که تیم پاس، قهرمان آسیا با قعرنشینی در جدول شرایط بدی را برای خود و همدان رقم زد.

پاس قعرنشین جدول نیم‌فصل لیگ دسته یک شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، بعد از 19 هفته پرحاشیه، دور رفت مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران به پایان رسید به طوری که تیم پیکان تازه سقوط کرده صدرنشین شد و تیم پاس که آخرین قهرمانی فوتبال ایران را در کارنامه افتخارات خود دارد در قعر جدول 20 تیمی این رقابت‌ها قرار گرفت.

هر چند دور رفت مسابقات با بازی معوقه پاس همدان و نفت مسجد سلیمان به طور کامل به پایان خواهد رسید اما تیم پاس با شرایط موجود، در صورت پیروزی در این مسابقه تغییر آنچنانی در جدول نخواهد کرد.

در هفته نوزدهم پاسی‌ها باز هم بازی خود را واگذار کردند تا با شکستی دیگر، قعرنشینی را به نام خود رقم بزنند.

هفته نوزدهم با دو مسابقه مس کرمان و پاس همدان و همچنین نفت مسجد سلیمان با فولاد یزد آغاز شد که هر دو دیدار با پیروزی میزبانان کرمانی و مسجد سلیمانی و با نتیجه مشابه یک بر صفر به پایان رسید.

هفته نوزدهم عصر سه‌شنبه با هشت مسابقه پیگیری شد که هفت مسابقه برنده داشت و یک مسابقه هم با تقسیم امتیازات به پایان رسید.

داماش گیلان در رشت دست به کار بزرگی زد و با حساب دو بر یک تیم متمول خونه به خونه را با شکست بدرقه کرد، ماشین سازی در تبریز هم با نتیجه مشابه دو بر یک تیم گل گهر سیرجان را از پیش‌ رو برداشت.

فجر شهید سپاسی که یکی از امیدهای اصلی لیگ امسال برای صعود به لیگ برتر است در این هفته در خانه شکست تلخی را برابر تیم صنعت نفت آبادان پذیرا شد و با دو گل مغلوب میهمان خود شد تا به راحتی صدر جدول را دودستی تقدیم پیکانی‌ها کنند.

تیم پیکان تهران در خانه شهرداری‌چی‌های اردبیلی دو بر یک پیروز شد تا شادمان با قهرمانی نیم‌فصل به تهران بازگردد.

نساجی مازندران هم در خانه دو بر یک خیبر خرم‌آباد را شکست داد، پارسه تهران هم توانست در یک بازی پرگل و مهیج برابر آلومینیوم هرمزگان با حساب سه بر دو به پیروزی برسد و ایرانجوان بوشهر هم سه بر صفر آلومینیوم اراک را از پیش رو برداشت.

تنها دیداری که در این هفته با تساوی تمام شد بین دو تیم گیتی‌پسند اصفهان و مس رفسنجان بود که این دو تیم امتیازات را بین خود تقسیم کردند.

با این حساب پیکانی‌ها با کسب 38 امتیاز مقتدرانه قهرمان نیم‌فصل لیگ دسته یک لقب گرفتند و پاسی‌های همدان بدون احتساب یک بازی معوقه آنها با 14 امتیاز در قعر جدول جا خوش کرده است.

با اعلام رسمی سازمان لیگ فوتبال ایران دیدار معوقه هفته پنجم دو تیم پاس همدان و نفت مسجد سلیمان روز جمعه 27 آذرماه در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار خواهد شد تا به صورت کامل پرونده دور رفت این رقابت‌ها بسته شود.

سبزپوشان همدانی از هر نظر چه مدیریت و وضعیت کادر فنی و چه از نظر بازیکنان در فشار هستند به طوری که وضعیت تیم رو به افول گذاشته است.

باید منتظر شد و دید در تعطیلات بین فصل فکری به حال تیمی که روزگاری قهرمانی آسیا بوده خواهد شد یا نه؟!

انتهای پیام/89020/ج40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول