اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استعفای سرپرست الوند همدان پذیرفته شد

در حالی که تیم دسته دومی وحدت الوند همدان در تعطیلات نیم‌فصل به سر می‌برد هیئت مدیره این باشگاه با استعفای سرپرست این تیم ته‌جدولی موافق کرد.

استعفای سرپرست الوند همدان پذیرفته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در حالی که از 15 آذر ماه جاری تیم‌های دسته دومی تعطیلات نیم‌فصل خود را آغاز کردند و بیشتر آنها به دنبال تقویت تیم و جذب بازیکنان جدید هستند از نماینده دسته دومی الوند همدان نیز تغییراتی در کادر اجرایی آن شنیده می‌شود.

بعد از برگزار نشدن بازی بین تیم‌های وحدت الوند و سپیدرود رشت به دلیل بارش برف و معطلی 48 ساعته هر دو تیم، فرشید گل‌محمدی سرپرست الوندی‌ها به عملکرد ضعیف هیئت فوتبال و به تبع آن متولیان ورزش انتقاد شدیدی داشت.

زحماتی که اعضای باشگاه وحدت الوند برای برگزاری این بازی متحمل شدند و در اصل وظیفه آنها نبوده باعث شد تا عدم حمایت هیئت فوتبال و اداره ورزش و جوانان از نماینده دسته دومی فوتبال استان به خوبی مشهود شود.

با توجه به اینکه مسئولیت اجرایی هر تیمی مربوط به سرپرست تیم بوده به این دلیل و بروز مشکلات متعدد فرشید گل‌محمدی سرپرست این تیم خواستار جدایی از تیم شد.

اعضای هیئت مدیره باشگاه به منظور بررسی وضعیت موجود باشگاه و ارائه‌ راه‌هایی برای تقویت تیم در آخرین جلسه با استعفای گل‌محمدی موافقت کردند.

با جدایی گل‌محمدی از کادر فنی الوندی‌ها باید منتظر معرفی نفر جدید در این پست بود تا در مدت تعطیلات بتوانند نفرات مورد نظر مربیان سریع‌تر به تیم ملحق شوند.

گفتنی است گل‌محمدی همچنان در باشگاه الوند با سمت قائم مقامی مشغول به فعالیت است.

تیم فوتبال دسته دومی وحدت الوند همدان در حال حاضر با کسب سه امتیاز در انتهای جدول 10 تیمی گروه خود قرار دارد و بعد از اتمام تعطیلات در نخستین بازی باید در بوشهر به مصاف شاهین شهرداری این شهر برود.

انتهای پیام/89020/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول