اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه وحدت الوند همدان:

همدانی‌ها منتظر رونمایی از تیم الوند متحول شده باشند

مدیرعامل باشگاه وحدت الوند همدان گفت: با توجه به تعطیلی لیگ در بین فصل به دنبال تقویت در چند پست هستیم و اهالی فوتبال همدانی منتظر رونمایی از تیم الوند متحول شده باشند.

همدانی‌ها منتظر رونمایی از تیم الوند متحول شده باشند

وحید قره‌باغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: لیگ دسته دوم فوتبال ایران برخلاف تصور برخی، حساسیت‌ خاص خود را دارد به طوری که تیم‌ها با حرارت خاصی پیگیر مسابقات خود در این سطح هستند.

وی افزود: هر چند شاید حضور 40 تیم و دومرحله‌ای برگزار شدن این مسابقات از شرایط حرفه‌ای به دور باشد اما آمادگی تیم‌ها در دور رفت؛ نشانگر این است که استان‌ها توجه خاصی به نمایندگان دسته دوم خود دارند.

مدیرعامل باشگاه وحدت الوند همدان با بیان اینکه تیم‌های صدرنشین و قعر جدول از نظر فنی تفاوت زیادی ندارند یادآور شد: با شرایطی که در لیگ دسته دوم وجود دارد تیم‌ها فاصله زیادی با هم ندارند و این از نظر فنی کمک زیادی به لیگ‌های بالاتر خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: امسال شاهد برنامه‌ریزی مناسب و بهتری از سوی سازمان لیگ هستیم و مهرداد شفیع مسئول برگزاری لیگ دسته دوم زحمات زیادی را برای برقراری نظم بیشتر مسابقات داشته است.

قره‌باغی با اشاره به اینکه در دور رفت تیم الوند نتوانسته انتظارات هواداران و علاقه‌مندان به فوتبال همدان را برآورده کند ادامه داد: به دلیل دیر بسته شدن تیم و شرایطی که به لحاظ داوری و اشتباهات فردی داشتیم بدون برد دور رفت را به پایان رساندیم.

وی تصریح کرد: استفاده از توان بومی که 70 درصد تیم را تشکیل می‌دهند و همچنین بازیکنان جوان و باانگیزه در کنار تجربه بازیکنان حرفه‌ای باعث شده، الوند به معنای واقعی به عنوان برند بومی فوتبال همدان نام بگیرد.

مدیرعامل باشگاه وحدت الوند همدان با بیان اینکه در تعطیلات بین فصل تغییراتی در تیم صورت خواهد گرفت گفت: تمرینات تیم بعد از یک هفته استراحت از روز یکشنبه آغاز شده و چند بازیکن برای شرکت در تمرینات حاضر شدند که در صورت صلاحدید کادر فنی به ترکیب تیم اضافه خواهند شد.

وی افزود: در حال حاضر کادر فنی عدم نیاز چهار بازیکن را اعلام کرده و قرار است تا پایان هفته این تعداد به 6 نفر برسد تا بتوانیم برای تقویت تیم نفرات بهتری را به خدمت بگیریم.

قره‌باغی با بیان اینکه در جلسه‌ای که اخیراً مدیرکل جدید ورزش و جوانان با مالک باشگاه داشته، وعده‌هایی برای حمایت از تیم داده شده است، تصریح کرد: امیدواریم متولیان ورزش استان حمایت بیشتری از این تیم به عنوان برند بومی فوتبال همدان داشته باشند.

وی گفت: در صورتی که کادر فنی نظر خود را در مورد بازیکنان جدید اعلام کنند لیست نهایی نفرات اضافه شده را از طریق رسانه‌ها اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/89020/صا40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول