اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان:

کادر درمانی با بیماران مبتلا به ایدز رفتار مناسبی داشته باشند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان خواستار رفتار مناسب پزشکان و کادر درمانی با بیماران مبتلا به ایدز شد و گفت: از پرسنل در مقابل بیماری مراقبت می‌کنیم اما باید با اطلاع از بیماری فرد مبتلا خدمات لازم و کافی به آنها ارائه شود.

کادر درمانی با بیماران مبتلا به ایدز رفتار مناسبی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حبیب‌الله موسوی‌بهار ظهر امروز در همایش ایدز در سالن اجتماعات بیمارستان فرشچیان اظهار کرد: کنترل و مبارزه با ایدز یکی از نمونه‌های هماهنگی و همکاری بشر یا به نوعی جنبش همگانی برای مبارزه با یک تهدید علیه بشریت و همکاری فرابخشی به شکل جهانی است.

وی با بیان اینکه با همکاری و علم می‌توان از وقوع فجایع جلوگیری کرد، گفت: نقش تحقیق، پژوهش و علم در این خصوص مشخص است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: هدف جامعه جهانی و بهداشت جهانی کنترل همه‌گیری تا 2030 است و حتی زودتر از این زمان نیز قابل دسترسی است.

وی کنترل بخش بزرگی از بیماری‌های همه‌گیر را دارای زحمت بسیار دانست و تصریح کرد: در کنترل با توجه به وجود مؤلفه‌های بسیار در کار متخصصین مشکلاتی وجود دارد.

موسوی‌بهار به هجوم فراوان فضای مجازی و رسانه‌ها به جامعه پزشکی در اتفاق بیمارستان اصفهان اشاره کرد و گفت: برخورد در جامعه پزشکان بسیار اما حمایت از پزشکان و پرستاران کم است.

وی با بیان اینکه ایجاد حس مسئولیت‌پذیری و همراهی همگانی کلید حل بسیاری از مشکلات است، درد بزرگ جامعه را توسعه‌نیافتگی و مسائل اجتماعی دانست و یاد‌آور شد: باید همه با هم گام‌هایی برداریم و در جامعه احساس مسئولیت همگانی ایجاد شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان خواستار رفتار مناسب پزشکان و کادر درمانی با بیماران مبتلا به ایدز شد و بیان کرد: از کارکنان در مقابل بیماری مراقبت می‌کنیم اما باید با اطلاع از بیماری فرد مبتلا خدمات لازم و کافی به آنها ارائه شود.

وی خاطر‌نشان کرد: جامعه پزشکی برای هر خدمتی راه خاص خود را دارد و به بیماران مبتلا به امراض مختلف خدمات لازم را ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/89039/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول