اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خبر داد

پوشش تمام گردنه‌ها و نقاط برفگیر خراسان رضوی در طرح زمستان پلیس راه

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: تمام گردنه‌ها و نقاط برفگیر خراسان رضوی در طرح زمستان پلیس راه قرار دارند.

پوشش تمام گردنه‌ها و نقاط برفگیر خراسان رضوی در طرح زمستان پلیس راه

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار بهمن امیری‌مقدم ظهر امروز در حاشیه مراسم آغاز طرح زمستانی پلیس راه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه ساله طرح زمستانی با کمک سازمان‌ها و نهادهای امدادی و خدماتی در مجموعه استان، اجرا شده که تمامی مجموعه‌ها را شامل می‌شود.
 
فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: این طرح از امروز آغاز شد و تا 23 اسفندماه ادامه دارد، همه همکاران به عنوان پلیس در مجموعه جاده‌های استان و مسیرهایی که برف‌گیر هستند در کنار راهداری حضور پیدا می‌کنند و پلیس جاده‌های استان را کاملاً پوشش می‌دهد.

وی بیان کرد: اعتقاد ما این است در سایه همدلی و همزبانی، زمستان کمتر حادثه‌ای را داشته باشیم و این همراهی مردم را شامل می‌شود، همچنین با اجرای برنامه سفر بخیر و سایر برنامه‌ها، حضور مردم و نیروی انتظامی را اطلاع‌رسانی می‌کنیم لذا مردم در ارتباط با تردد در مکان‌هایی که قابل عبور نیستند اصرار نورزند.

امیری‌مقدم در ادامه با اشاره به آمار کشته‌شدگان فصل زمستان سال گذشته در جاده‌های استان، تصریح کرد: هدف همکاران ما در مجموعه راهنمایی و رانندگی این است که اطلاع‌رسانی به موقع صورت گیرد و خدمات صحیح ارائه شود، خوشبختانه بر اساس گزارشات دریافتی کاهش تلفات داشته‌ایم و امسال هم امید است به سمت کم‌ترین تلفات و تصادفات جاده‌ای برویم.

وی خاطرنشان کرد: 78 گشت از یگان‌های پلیس راه در کنار مجموعه راهداری در جاده‌های مستقر خواهند بود و مسیر گردنه‌ها و برف خیر جزء مسئولیت‌های مهم آنهاست، آمادگی در مجموعه پلیس تمام‌نشدنی است و در کنار مردم امیدواریم به گونه‌ای مطلوب خدمات را ارائه دهیم.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به بحث نوع خدمات دهی در امداد هوایی بیان کرد: از مجموعه هلال احمر و برخی دستگاه‌های نظامی درخواست شده است که در موضوع امداد هوایی همراه ما باشند اما دستگاه‌هایی که امروز در قالب رژه حضور داشتند عمدتاً خودروهایی بوده که از کیفیت بالای تجهیزات برخوردار بودند که پیش‌بینی می‌شود شرایط مناسبی را در جاده‌های استان شاهد باشیم.

امیری‌مقدم تبیین کرد: در جاده‌های استان مجموعه پلیس در کنار دستگاه‌های امدادی یک مجموعه همدل و هم‌فکر را در راستای خدمت صادقانه به مردم ایجاد کرده است.

وی عنوان کرد: متأسفانه به دلیلی بی‌احتیاطی در روزهای پایانی ماه صفر سه نفر از زائران پیاده در جاده به دلیل تصادف جان خود را از دست دادند.

امیری‌مقدم تصریح کرد: تمام نقاط برف‌گیر و گردنه‌های استان در طرح زمستانی پلیس راه پوشش داده می‌شوند، به دنبال این هستیم که تمام مجموعه‌ها در کنار پلیس حضور فعالانه داشته باشند و یک فرماندهی واحد برای ارائه خدمات در نقاط گوناگون داشته باشیم.

وی در پایان یادآور شد: با توانی که همکاران در کنار تجهیزات موجود در اختیار دارند، پیش‌بینی می‌شود در کم‌ترین زمان ممکن به نقطه حادثه‌خیز اعزام شوند.

انتهای پیام/3138/ت40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول