اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری پیشوا:

بیشتر حوادث بر اثر بی‌احتیاطی شهروندان است

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری پیشوا با اشاره به حوادث فصل سرما گفت: بیشتر حوادث فصل زمستان به علت بی‌احتیاطی و عدم ایمنی لازم در استفاده نادرست از وسایل گرمایشی است.

بیشتر حوادث بر اثر بی‌احتیاطی شهروندان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید قاسم هاشمیان بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران جنوب‌شرق تهران از عموم شهروندان خواست با توجه به تغییر شرایط جوی و سرد شدن هوا برای استفاده از وسایل گرمایشی به نکات ایمنی دقت لازم را داشته باشند.

وی اظهار داشت: با توجه به تغییر شرایط آب و هوا و استفاده نادرست از وسایل گرمایشی متأسفانه شاهد چند حریق و انفجار در چند روز اخیر بوده‌ایم که حوادث تلخی برای شهروندان به‌وجود آورد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری پیشوا در ادامه به احتیاط و ایمنی را در استفاده از لوازم گرمایشی تاکید کرد و افزود: از هر گونه سوراخ کردن دیوار برای خارج کردن منواکسیدکربن بخاری پرهیز کنند و برای جلوگیری از نشت گاز حتماً از بست و شیلنگ مخصوص استفاده نمایند.

هاشمیان در ادامه خاطرنشان کرد: شهروندان در خرید لوازم گرمایشی حتماً به استاندارد بودن لوازم دقت لازم را داشته باشند و از خرید لوازم گرمایشی (برقی ـ گازی) متفرقه بپرهیزند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری پیشوا در پایان به حریقی که در روز گذشته در پیشوا رخ داده است اشاره کرد و گفت: با توجه به تماس تلفنی شهروندان با این سازمان و اعلام حریق در خیابان باهنر بلافاصله عوامل به محل حریق اعزام گردیدند و با تلاش مأموران آتش نشانی و کنترل کامل حریق و پس از بررسی‌های به‌عمل آمده توسط کارشناسان این سازمان علت حریق را عدم احتیاط و استفاده از سیلندر گاز (پیک نیک) برای گرم کردن لانه پرندگان در پشت بام ساختمان مذکور اعلام کرد که بر اثر این سهل‌انگاری سیلندر گاز منفجر شده و با توجه به عدم حضور ساکنین خوشبختانه صدمات جانی را نداشته است.

انتهای پیام/2462/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول