اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور قم:

دانشگاه پیام‌نور در تأمین امکانات با مشکل روبه‌رو است/هزینه‌ها 1.5 برابر شهریه‌ها

رئیس دانشگاه پیام نور استان قم گفت:‌ میزان هزینه هر دانشجو یک و نیم برابر هزینه‌ای است که از خود دانشجو دریافت می‌شود.

دانشگاه پیام‌نور در تأمین امکانات با مشکل روبه‌رو است/هزینه‌ها 1.5 برابر شهریه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدعلی‌ قره پیش از ظهر امروز در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضع کنونی دانشگاه پیام نور قم اظهار کرد: میزان هزینه هر دانشجو یک و نیم برابر هزینه‌ای است که از خود دانشجو دریافت می‌شود، به همین دلیل دانشگاه از تامین امکاناتی مانند نمازخانه، خوابگاه و.. ناتوان است.
وی خواستار مساعدت بیشتر به دانشجویان این دانشگاه شد و افزود: با وجود اینکه دانشگاه پیام نور با کمبود امکانات مواجه است، دولت به دانشجویان دانشگاه‌های دیگر کمک بیشتری می‌کند.

رئیس دانشگاه پیام نور قم به شیوه خاص برگزاری امتحانات دانشگاه پیام نور اشاره کرد و گفت: امتحانات نهایی دانشگاه پیام نور در یک زمان، در یک ساعت و به صورت تستی برگزار می‌شود.

وی از برطرف شدن مشکل کنکور توسط دانشگاه پیام نور خبر داد‌ و عنوان کرد: این دانشگاه به جذب دانشجو از طریق کنکور می‌پردازد، بنابراین لازم است از سوی دولت حمایت‌هایی در این زمینه انجام شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به اهمیت موضوع ورزش‌های همگانی گفت: اکنون‌ ورزش‌های قهرمانی مورد توجه مسئولان قرار دارد، حال آنکه از دل یک ملت ورزش دوست قهرمانان بیشتری ظهور خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه اکنون مردم کمتر به ورزش گرایش دارند، تصریح کرد: در صورت حمایت دولت و سازمان ورزش و جوانان تعداد بیشتری از مردم به ورزش روی می‌آورند.

قره با تأکید بر تفکیک بودجه ورزش قهرمانی از ورزش همگانی گفت: این حق مردم است که بتوانند با استفاده امکانات ورزشی سلامتی خود را تضمین کنند.

وی خواستار رسیدگی و توجه وی‍‍‍ژه نماینده مردم قم به مشکلات مردم استان شد و ابراز کرد: امیدواریم با حمایت شما مشکلات ورزش مردم برطرف شود.

انتهای پیام/2258/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول