اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی پدیده مشهد:

چه اشکالی داشت بازی ما یک روز عقب می‌افتاد/جواب مصدومیت بازیکنان ما را چه کسی می‌دهد؟

سرمربی تیم پدیده مشهد با طرح این سئوال که چرا باید در حق ما اجحاف شود، گفت: اگر امروز شرایط جوی مساعد نبود این بازی به تاخیر می‌افتاد اما حالا جواب بازیکن ما که مصدوم شده است را چه کسی می‌دهد؟

چه اشکالی داشت بازی ما یک روز عقب می‌افتاد/جواب مصدومیت بازیکنان ما را چه کسی می‌دهد؟

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رضا مهاجری شامگاه دوشنبه پس از باخت مقابل ذوب‌آهن گفت: در ابتدا تبریک می‌گویم به تیم ذوب‌آهن که برد خوبی را کسب کردند اما ما مستحق شکست نبودیم.

وی ادامه داد: یک تیم برای موفقیت به دو عامل تمرکز و قدرت بدنی نیازمند است که متأسفانه ما این دو عامل را امروز نداشتیم و بچه‌های ما با سه پرواز به اصفهان رسیده‌اند، این در حالی است که پرواز ما کنسل شده است و تیم ما به صورت گروهی به اصفهان آمد که آخرین گروه آن‌ها ساعت 9 صبح به اصفهان رسیدند.

سرمربی تیم پدیده مشهد تصریح کرد: از سازمان لیگ درخواست کردیم که این بازی یک روز به تأخیر بیفتد، این در حالی است که لیگ گاه و بی‌گاه تعطیل می‌شود و باشگاه‌ها تمکین می‌کنند ولی به شرایط ما توجه نمی‌کنند در حالی ‌که لیگ طی چند روز آینده مجدداً دو هفته تعطیل می‌شود.

وی با اشاره به مصدومیت میلاد غریبی گفت: چه اشکالی داشت بازی فردا برگزار می‌شد ما که مقصر نبوده‌ایم و حاصل بازیکنی که 5 صبح استراحت کند و ساعت 3 به میدان برود مصدومیت بهترین بازیکن ما یعنی میلاد غریب می‌شود.

رضا مهاجری تأکید کرد: هفت ساعت قبل از پرواز به ما اطلاع دادند که پرواز کنسل شده است و همان پرواز ساعت 11 دیشب ما هم با چند ساعت تأخیر پرواز کرد.

وی در ادامه گفت: اصلاً قصد لوس کردن پیروزی ذوب‌آهن را ندارم و این تیم شایستگی‌های خودش را ثابت کرده است اما چرا باید در حق ما اجحاف شود و من این صحبت‌ها را می‌کنم که شنیده شود. چرا بازی هفته‌ گذشته‌ ما را یک روز جابجا کردند؟ چرا بازی پرسپولیس و نفت جابجا می‌شود؟ چرا دو سال پیش بازی استقلال با ملوان به همین دلیل عقب می‌افتد؟

سرمربی پدیده‌ی مشهد با اشاره به عملکرد ضعیف بازیکنانش اذعان داشت: بازیکنانم امروز دو فاکتور را نداشتند که شما از آمار لو دادن توپ توسط حسین بادامکی و میثم نقی‌زاده که جزو بازیکنان خوب ما هستند متوجه خواهید شد. کما اینکه اگر امروز شرایط جوی مساعد نبود این بازی به تأخیر می‌افتاد اما حالا جواب بازیکن ما که مصدوم شده است را چه کسی می‌دهد؟

گفتنی است دو تیم پدیده‌ و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته‌ سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در فولادشهر به میدان رفتند که این بازی در پایان با نتیجه 3 بر 1 به سود اصفهانی‌ها تمام شد.

انتهای پیام/63066/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول