اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

پیش‌بینی 13 میلیارد ریال برای تامین آب شرب هچیرود

برای تامین آب شرب به شهر هچیرود که شامل حفر و تجهیز دو حلقه چاه و اجرای خط انتقال آب‌رسانی است، 13 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

پیش‌بینی 13 میلیارد ریال برای تامین آب شرب هچیرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای شهری مازندران، به‌منظور افزایش توان تامین آب مشترکان شهر هچیرود، کلنگ احداث یک حلقه چاه در عباس‌کلای چالوس به زمین زده شد.

در راستای رفع کمبود و افزایش فشار آب در شهر هچیرود حفر و تجهیز یک حلقه چاه با اعتبار 400 میلیون تومان و پیش‌بینی آب‌دهی 20 الی 25 لیتر در ثانیه و زیرپوشش قرار دادن یک‌هزار و 500 خانوار در دستور کار قرار گرفت که عملیات اجرایی این طرح با حضور نماینده مردم نوشهر، چالوس، کلاردشت و مرزن‌آباد در مجلس، مدیرعامل آبفای شهری مازندران و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

در مجموع برای تامین آب شرب به شهر هچیرود در دراز مدت که شامل حفر و تجهیز دو حلقه چاه و اجرای خط انتقال آب‌رسانی است 13 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

*خرید 15 دستگاه دیزل ژنراتور برای مقابله با بحران احتمالی

در خبر دوم از روابط عمومی آبفای شهری مازندران آمده، مدیر انرژی و سیستم‌های تله‌متری و کنترل آبفای شهری مازندران گفت: دوره آموزشی آشنایی با چگونگی بهره‌برداری و نگهداری از دیزل ژنراتورهای اضطراری ویژه تاسیسات آب شرب و فاضلاب به مدت دو روز در غرب استان برگزار شد.

محمد اکبرنژاد اظهار داشت: در یک سال و نیم اخیر 15 دستگاه دیزل ژنراتور به منظور مقابله با بحران احتمالی برای شهرستان‌های غرب استان خریداری شد.

وی با بیان اینکه این دستگاه‌ها برای تامین برق اضطراری چاه‌ها و تاسیسات آب‌رسانی در نظر گرفته شد، افزود: ظرفیت دستگاه‌های خریداری شده در مجموع 3 هزار و 120 کیلوولت آمپر است.

اکبرنژاد تصریح کرد: در هنگام خرید این دستگاه‌ها مقرر شد نحوه بهره‌برداری و نگهداری از این دستگاه‌ها از سوی شرکت مربوطه به مسئولان تاسیسات آبفاشهری مازندران آموزش داده شود.

مدیر انرژی و سیستم‌های تله‌متری و کنترل آبفای شهری مازندران، آشنایی با سیستم‌های مکانیکی و الکتریکی، دیزل ژنراتورها و متعلقات وابسته به آن را از جمله مباحث این دوره آموزشی عنوان کرد.

انتهای پیام/86018/ج/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول