اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشته کیک بوکسینگ

ورزشکار قمی مدال طلای مسابقات جهانی 2015 اسپانیا کسب کرد

حسین حسین‌زاده، دانشجوی تربیت بدنی دانشگاه پیام نور قم مدال طلای کیک بوکسینگ مسابقات جهانی 2015 اسپانیا را به دست آورد.

ورزشکار قمی مدال طلای مسابقات جهانی 2015 اسپانیا کسب کرد

دارنده مدال طلای کیک بوکسینگ مسابقات جهانی 2015 اسپانیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: مسابقات جهانی 2015 اسپانیا نخستین تجربه حضور من در عرصه رقابت جهانی بود که با توسل به حضرت عباس(ع)، با وجود مصدومیت در ناحیه مچ پا توانستم به قهرمانی دست یابم.

حسین حسین‌زاده با اشاره به حضور چندین ساله خود در رشته کیک بوکسینگ تصریح کرد: از سال 82 تاکنون در این رشته ورزشی فعالیت داشته و به عنوان نفر ثابت اعزامی در مسابقات کره جنوبی، چین و آمریکا حضور داشته‌ام.

وی با تأکید بر توسل به حضرت عباس(ع) ادامه داد: پیش از اعزام دچار آسیب در ناحیه مچ پا شدم و با این حال توانستم حریفان خود را از کشور عربستان و کویت در مرحله اول شکست دهم که این توفیق را حاصل توسل به حضرت عباس (ع) می‌دانم.

دارنده مدال طلای کیک بوکسینگ مسابقات جهانی 2015 اسپانیا دیگر عوامل موفقیتش را حمایت خانواده و مربی خود ذکر کرد و افزود: مشوق‌های اصلی من طی این چند سال، استاد صادق مشهدی و خانواده‌ام بوده‌اند که مانع از دلسرد شدن و پس‌رفت من شده‌اند و همواره از من حمایت کرده‌اند.

وی اخلاق نیکو را خصلت مهم ورزشکاران بزرگ برشمرد و گفت: یاد پهلوان تختی همواره در یادها خواهد ماند و من به عنوان یک بوکسور امیدوارم بتوانم به این جایگاه بالا دست پیدا کنم.

حسین‌زاده تحصیل در رشته تربیت بدنی را از اهداف خود برشمرد و افزود: امیدوارم با تحصیل در مقاطع بالاتر این رشته بتوانم موفقیت‌های بیشتری را برای کشورم به ارمغان آورم.

وی از مردم ایران تقاضای دعای خیر کرد و گفت: به مدد الهی و با دعای مردم امیدوارم در مسابقات جهانی سال‌های آینده نیز افتخارآفرین شوم.

انتهای پیام/78003/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول