اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ایلام تأکید کرد

لزوم آماده‌باش ستاد بحران ایلام برای بارش‌های پایان هفته جاری

فرماندار ایلام بر لزوم آماده‌باش ستاد بحران برای بارش‌های پایان هفته جاری تأکید کرد.

لزوم آماده‌باش ستاد بحران ایلام برای بارش‌های پایان هفته جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، ناصر خوش‌خبر ظهر امروز در جلسه فوق‌العاده ستاد مدیریت بحران شهرستان ایلام اظهار داشت: به خانواده جان‌باختگان سیل اخیر تسلیت گفته و ضمن ابراز همدردی با این خانواده‌ها از تلاش و همکاری همه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان و مشارکت و همکاری در امدادرسانی و کمک به سیل‌زدگان تقدیر می‌شود.

فرماندار ایلام گفت: با توجه به گستره تخریب و کمبود امکانات، همکاری و همراهی مسئولین و مردم در سرعت بخشی به امر خدمات‌رسانی از ضروریات است.

وی ادامه داد: ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد نباید مورد غفلت واقع شود و می‌توان از این نیروها برای خدمات‌رسانی بیشتر به آسیب‌دیدگان بهره برد.

فرماندار ایلام تأکید کرد: قبل از پنجشنبه هفته جاری باید مسیل‌های شهر ایلام مورد بازدید و آسیب‌شناسی قرار گرفته و راه‌های مسدود شده بازگشایی شوند.

وی افزود: چندین اکیپ با در اختیار داشتن امکاناتی همچون لودر، بولدوزر و گریدر باید برای نقاط مختلف شهر تعیین و پای کار باشند تا در صورت بروز حوادث احتمالی و وقوع سیلاب با آمادگی بیشتری به مقابله به آن بپردازیم.

فرماندار ایلام گفت: متأسفانه در این بارندگی‌ها خسارات‌هایی به زیرساخت‌های شهرستان وارد شده که در نشست ستاد بحران و شورای برنامه‌ریزی ضمن بررسی آخرین وضعیت آسیب دیدگان تصمیم‌هایی گرفته خواهد شد.

خوش‌خبر تأکید کرد: دولت مصمم است، بخشی از خسارت‌های وارد شده به مردم در مناطق مختلف را جبران کند، به همین منظور طی روزهای گذشته نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و فریدون دستیار ارشد رئیس جمهور به ایلام آمدند و از مناطق آسیب دیده از سیل بازدید کردند.

وی افزود: تمام تلاش مدیریت شهرستان رسیدگی سریع و برنامه‌ریزی شده به نیازمندی‌های مردم است و اینک آرامش نسبی در شهرستان پس از باران‌های سیل‌آسا حاکم شده است، که می‌طلبد مردم با حوصله دستگاه‌های دولتی را در برآورد خسارت‌ها یاری کنند.

فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان ایلام با اشاره به پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی ایلام مبنی بر وقوع بارندگی در اواخر هفته جاری یادآور شد: تمام دستگاه‌های اجرایی ضمن انجام مأموریت ذاتی خود و رصد امکانات موجود در حال آماده‌باش باشند تا در صورت بروز هر گونه حادثه‌ای در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به مقابله با آن اقدام شود.

وی یکی از مشکلات ناشی از سیل هفته گذشته که به تخریب بخش زیادی از سیل بندهای شهر ایلام منجر شد را عدم لایروبی و پاکسازی مسیل‌ها در بالادست دانست و تأکید کرد: به منظور جلوگیری از این نوع اتفاقات و افزایش ضریب اطمینان دستگاه‌های متولی قبل از هر چیز پیگیری لازم داشته باشند.

گفتنی است، جلسه فوق‌العاده ستاد مدیریت بحران شهرستان به ریاست خوش خبر فرماندار و رئیس ستاد بحران شهرستان و حضور تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل سالن جلسات فرمانداری ایلام برگزار شد.

انتهای پیام/2246/ت40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول