اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

خرید 50 درصد سیب شب عید کهگیلویه و بویراحمد از باغات استان

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت‌: تاکنون 50 درصد سیب مورد نیاز مردم کهگیلویه و بویراحمد از باغات این استان خریداری و ذخیره شده است.

خرید 50 درصد سیب شب عید کهگیلویه و بویراحمد از باغات استان

هوشنگ جهانبخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، با اشاره به اینکه اولویت جهاد کشاورزی و اداره‌ کل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد حمایت و خرید محصولات تولید استان است، اظهار کرد: در همین راستا 300 تن سیب و 400 تن پرتقال مورد نیاز شب عید از باغات استان کهگیلویه و بویراحمد خریداری و ذخیره‌ می‌شود.

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تاکنون 50 درصد سیب مورد نیاز از باغات استان خریداری و ذخیره شده، ضمن اینکه خرید پرتقال نیز به زودی انجام می‌شود.

وی نبود سردخانه برای نگهداری محصولات خریداری شده را از مهم‌ترین مشکلات تعاون روستایی استان دانست و تصریح کرد: کل ظرفیت سردخانه‌های استان 5 هزار تن است که بخشی از ظرفیت سردخانه پر شده است، همچنین ظرفیت سردخانه تعاون روستایی استان یک‌هزار و 750 تن است.

این مسئول با بیان اینکه سیب تولید استان کهگیلویه و بویراحمد دارای کیفیت بسیار بالایی است، از برخی خبرهای منتشر شده در خبرگزاری‌های استان مبنی بر پایین بودن کیفیت این محصول انتقاد کرد و افزود: انتشار این خبرها باعث ایجاد مشکلاتی در خرید محصول استان شده است.

انتهای پیام/82024‌/ط10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول