اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

کارواخال: رئال مادرید دیر به یاد رائول افتاده است

وکیل مادریدی رائول گونسالس در نشست خبری خود گفت: مقامات رئال مادرید دیر به یاد رائول افتاده‌اند و عجله هم دارند.

کارواخال: رئال مادرید دیر به یاد رائول افتاده است

به گزارش خبرگزاری فارس، خینس کارواخال وکیل بازیکنان بزرگی چون رائول، ویکتور والدس و خسه گفت: فلورنتینو پرس، مدیرعامل باشگاه رئال مادرید از کسی خواسته که مثل گواردیولا مربی تیمش باشد و گواردیولای مادرید لقب بگیرد که خودش او را اخراج کرده است، دوست ندارم جلو بیاید و بگوید که کدام اخراج؟ نیمکت نشینی اجباری و مضحک یک اسطوره که در مهمترین روزهای فوتبال خود و باشگاهش نابود شد، از اخراج بدتر است.

وی ادامه داد: حالا که رائول می‌خواهد از فوتبال خداحافظی کند، بد نیست که هواداران رئال مادرید بدانند تیم باشگاهی نیویورک و بازی این تیم با منتخب ستارگان کوبا برای رائول ارزشمند تر است تا این که در مراسم بی مزه و پر هزینه در برنابئو حاضر شود تا پرس بیاید مقابل مردم دستی تکان دهد و برای انتخابات بعدی تبلیغ کند.

کاواخال درباره والدس گفت: نگران او  هستم و ناراحتم که نتوانستم برایش کاری انجام بدهم، در فصل زمستان تمام تلاشم را خواهم کرد تا والدس به آرامش برسد و به تیمی برود که دوست دارد، حتی حاضرم ضرر مالی داشته باشم اما والدس به هدفش برسد. احساس گناه دارم و خود را در این فرایند مقصر می‌دانم.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول