اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تونی اولیویرا:

به چند پیروزی پی در پی احتیاج داریم / هواداران همیشه در ذهن ما هستند

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: تمام بازی های لیگ برتر سخت بوده و بازی با سایپا نیز از این قاعده مستثنی نیست.

به چند پیروزی پی در پی احتیاج داریم / هواداران همیشه در ذهن ما هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تونی اولیویرا عصر امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر سایپا کرج گفت: در مورد دیدار فردا باید بگویم اهمیتش از سایر بازی‌های لیگ برتر کمتر نبوده و این بازی متفاوت از سایر مسابقات لیگ برتر نیست.

وی گفت: تیم سایپا از یک مربی خوب و با دانش بهره‌می‌برد و این تیم ساماندهی خوبی در میدان داشته و هر چند کم گل زده در عوض کم هم گل خورده است.

تونی افزود: برای بازگشت به وضعیت خوب تیم به چند برد متوالی احتیاج داریم و برابر سایپا تلاش خواهیم کرد تا به برتری رسیده و به سه امتیاز بازی دست یابیم.

 

برای اولین بار نیست که هواداران را نداریم

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در مورد محرومیت تیمش از حضور تماشاگران در بازی برابر سایپا گفت: برای نخستین بار نیست که این اتفاق برای تیم ما می‌افتد و این شرایط عادی نیست و با توجه به اینکه قدرت تیم‌مان با حضور هواداران بیشتر است، فردا از این بابت کار سختی را پیش رو داریم.

تونی گفت: البته فراموش نکنیم امسال تماشاگران نسبت به سال های گذشته کمتر در ورزشگاه حضور می یابند، اما آنها همیشه در ذهن ما هستند و در قلب ما جای دارند.

وی در مورد غایبان تیمش در بازی فردا یادآور شد: پور رحمت‌الله و فرید کریمی غائبان ما در دیدار فردا هستند و شجاع خلیل‌زاده نیز با مصدومیت جزیی مواجه شده و امیدواریم به بازی فردا برسد.

سرمربی سابق تیم بنفیکا پرتغال در مورد تغییرات نیم فصل تیمش گفت: تمام تمرکز من به بازی فردا و نیم فصل اول است و پس از نیم فصل باشگاه باید در این مورد و تغییر و تحولات در تیم تصمیم گیرد.

انتهای پیام/60017/گ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول