اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نهم لیگ برتر فوتبال

اولین سه‌گانه تونی با آقا معلم/ توقف سایپا زیر چرخ تراکتور!

تیم تراکتورسازی تبریز برابر تیم سایپا به دنبال دومین پیروزی متوالی خود است.

اولین سه‌گانه تونی با آقا معلم/ توقف سایپا زیر چرخ تراکتور!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز میزبان تیم سایپای البرز است. تراکتورسازی که تا پیش از بازی با فولاد خوزستان نتایج خوبی را کسب نکرده بود، در اهواز نیز نخستین برد خود برابر این تیم در لیگ برتر را جشن گرفت و قهرمان دو فصل پیش را در خانه‌اش دو بر یک مغلوب کرد.

شاگردان تونی اولیویرا با این پیروزی روحیه گرفته، هر چند در جدول رده‌بندی با 10 امتیاز در همان رده نهم جدول قرار گرفتند.

تراکتورسازی تبریز در این فصل تنها دو بار طعم برد برابر تیم‌های گسترش فولاد تبریز و فولاد خوزستان را چشیده است که در هر دو بازی تراکتورسازی در حکم تیم مهمان بوده است. این تیم در 4 بازی که میزبان بوده برابر تیم‌های راه‌آهن تهران، نفت تهران و فولاد خوزستان مساوی کرده و از پرسپولیس متحمل شکست شده است تا از 12 امتیاز ممکن خانگی تنها 3 امتیاز کسب کرده باشد.

تیم سایپای کرج نیز با 4 پیروزی، یک تساوی و سه شکست و کسب 13 امتیاز تیم پنجم جدول رده‌بندی است.

هر چند زمانی تیم سایپا گربه سیاه تیم تراکتورسازی بوده است و بارها یقه این تیم را گرفته بود، اما در سال‌های اخیر تیم تراکتورسازی در برابر این تیم به نتایج خوبی دست یافته و حتی سایپا را در خانه‌اش هم مغلوب کرده است.

دو تیم تراکتورسازی و سایپا این فصل سه بار به مصاف هم می‌روند که اولین بازی رفت در لیگ برتر بوده و به مدت فاصله زمانی کوتاه تراکتورسازی به کرج سفر می‌کند تا در جام حذفی برابر حریف خود قرار گیرد و در نهایت در هفته بیست و چهارم لیگ برتر بازی برگشت دو تیم برگزار شود.

بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با سایپای کرج ساعت 16 روز سه‌شنبه 24 مهر در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار می‌شود، هدایت تیم سایپا بر عهده مجید جلالی است که دو فصل پیش سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز بود.

انتهای پیام/60011/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول