اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال وحدت الوند همدان:

برای کسب امتیاز به ساری می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال وحدت الوند همدان گفت: کسب امتیاز در خانه حریف برد محسوب می‌شود و برای جبران دو شکست قبل برنامه‌های خوبی برای موفقیت در ساری داریم.

برای کسب امتیاز به ساری می‌رویم

منوچهر بیگم‌جانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال به لحاظ سنگینی و حساسیت موجود در رقابت تیم‌ها، سختی‌های خاص خود را دارد.

وی افزود: حضور 40 تیم در یک دوره مسابقات و صعود تنها سه تیم از این تعداد شرایط دشواری را برای تیم‌های حاضر به وجود خواهد آورد.

سرمربی تیم فوتبال وحدت الوند همدان با بیان اینکه دیر بسته شدن تیم الوند یکی از عوامل ناهماهنگی در دو بازی ابتدایی لیگ بوده خاطرنشان کرد: سعی داشتیم اسکلت اصلی تیم در سال گذشته حفظ شود که در این راستا 60 درصد موفق شدیم اما دیر بسته شدن و شروع تمرینات به ما ضربه زده است.

وی ادامه داد: الوند در چند سال حضورش در فوتبال ایران ثابت کرده تیم هجومی و بابرنامه‌ای است و ما هم از این قابلیت به خوبی استفاده کردیم اما باید به مرور به شرایط مطلوب و آرمانی که مد نظر داریم برسیم.

بیگم‌جانی با اشاره به اینکه در مسابقات لیگی تیم‌ها از هفته‌های سوم به شرایط مطلوب می‌رسند و می‌توان به ترکیب اصلی و دلخواه رسید تصریح کرد: ما تنها 40 روز در کنار هم تمرین کردیم به علاوه اینکه سه بازیکن اصلی ما بعد از نقل و انتقالات به تیم ملحق شدند و در دو بازی اول ناهماهنگی داشتیم.

وی یادآور شد: در دو بازی سپیدرود و شاهین بوشهر اشتباهات فاحش داوری باعث شد تا یک گل ناسالم و یک اخراجی ناعادلانه برای الوند رقم بخورد و به شدت متضرر شدیم.

سرمربی تیم فوتبال وحدت الوند همدان گفت: با توجه به دیر بسته شدن تیم گذشت زمان ناکامی‌های الوند همدان را حل می‌کند و از این هفته شرایط بهتری برای ما رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه با اضافه شدن بازیکنان مصدوم و محروم به تیم شرایط بهتری داریم اضافه کرد: در هفته سوم بازی دشواری در ساری مقابل تیم صنعت این شهر داریم و با توجه به شرایط هر دو تیم در جدول بازی حساسی محسوب می‌شود.

بیگم‌جانی افزود: کسب امتیاز در خانه حریف برد محسوب می‌شود و برای جبران دو شکست قبل برنامه‌های خوبی برای موفقیت در ساری داریم.

وی ادامه داد: اولویت اصلی امسال تیم وحدت الوند بها دادن به استعدادها و بازیکنان بومی بوده و با افتخار باید اعلام کنم حدود 70 درصد از ترکیب بازیکنان اصلی ما بومی و از شهرستان‌های استان هستند.

در چارچوب هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌های ایران روز چهارشنبه 29 مهرماه از ساعت 14:45 دقیقه دو تیم صنعت ساری و وحدت الوند همدان به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/89020/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول