اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خبر داد

عزم جدی دولت برای سرمایه‌‌گذاری با نرخ سود 16 درصد در کهگیلویه و بویراحمد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از عزم جدی دولت برای سرمایه‌‌گذاری با نرخ سود 16 درصد در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

عزم جدی دولت برای سرمایه‌‌گذاری با نرخ سود 16 درصد در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی شامگاه شنبه در نشست با نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: راه‌اندازی اندیشکده‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان اتاق فکر کاری ارزنده است که توسط جوانان نخبه استان در حال شکل‌گیری است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد استانی است که مردم آن از نظر سطح هوشی رتبه بالایی در کشور داشته و ضریب هوشی بالایی نسبت به سایر مناطق کشور دارند.

زارعی با بیان اینکه باید استعدادها را از قوه به فعل درآورد، تصریح کرد: با راه‌اندازی اندیشکده‌ها و اتاق‌های فکر این کار شدنی است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی یکی از راه‌های کمک به توسعه استان را بها دادن به مقوله پژوهش ذکر کرد و گفت: در سال‌های اخیر علیرغم کمی اعتبارات، مبالغ بیشتری به حوزه پژوهش تعلق گرفته ولی منابع پژوهشی بیشتر در آرشیو ادارات مانده است.

وی با انتقاد از اینکه پژوهش‌ها به صورت کاربردی در خدمت جامعه نیست، افزود: باید از پژوهش‌های دانشگاهی به خوبی برای توسعه استان استفاده کرد.

زارعی هم‌افزا شدن ظرفیت‌های پراکنده استان را مهم‌ترین راه برای کمک به توسعه کهگیلویه و بویراحمد قلمداد کرد و گفت: دولت اکنون به دنبال کمک برای محرومیت‌زدایی در استان است.

وی برجام را از موضوعات مهم کشور دانست و بیان کرد: بسته جدید اقتصادی دولت به زودی ارائه می‌شود و شرایط جدیدی را برای کشور خواهیم داشت.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از توجه ویژه دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد در این بسته اقتصادی خبر داد و گفت: در بسته حمایتی اقتصادی، دولت عزم جدی برای سرمایه‌گذاری در این استان با نرخ سود سرمایه‌گذاری 16 درصد دارد.

انتهای پیام/2571/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول