اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دوم لیگ دسته دو فوتبال کشور

شهرآورد نفتی‌ها، این بار در لیگ دو/ خوزستانی‌ها به دنبال نخستین 3 امتیاز

تیم‌های خوزستانی که هفته نخست را بدون پیروزی پشت سر گذاشتند، در هفته دوم لیگ دسته دو فوتبال کشور در اندیشه کسب نخستین پیروزی خود هستند.

شهرآورد نفتی‌ها، این بار در لیگ دو/ خوزستانی‌ها به دنبال نخستین 3 امتیاز

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، هفته دوم لیگ دسته دو فوتبال کشور در حالی از عصر چهارشنبه 22 مهرماه جاری در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود که پنج تیم خوزستانی حاضر در این رقابت‌ها در نخستین گام، تنها موفق به کسب یک امتیاز شدند.

در همین راستا، شهرداری ماهشهر که به تازگی به لیگ دسته دوم فوتبال کشور صعود کرده و بازی هفته نخست این تیم به دلایل نامعلومی به تعویق افتاده، در این هفته باید به تهران سفر کند تا در مقابل خونه به خونه پایتخت قرار گیرد.

شهرداری در این دیدار از سیمای دسته دومی خود رونمایی خواهد کرد تا عیار تیمی خود را به علاقمندان به این تیم نشان دهد، قضاوت این دیدار بر عهده «مهدی اجاقی» است، ضمن اینکه «داوود عروجلو» و «شاهین شریعتی» وی را در امر داوری این دیدار یاری خواهند کرد.

در دیگر دیدار نمایندگان خوزستان، در امیدیه یک دیدار حساس و جالب انگیز بین دو تیم نفتی جنوب خوزستان برگزار می‌شود که در آن، نفت نوین آبادان به میهمانی نفت امیدیه‌ای خواهد رفت که «علیرضا فیروزی» را به عنوان سرمربی در کنار خود می‌بیند.

فیروزی که موفق شد در هفته نخست، بازی سه بر یک باخته را در تهران و در مقابل استقلال آبی پایتخت با تساوی سه بر سه تعویض کند، در این دیدار به مصاف همشهریان آبادانی خود می‌رود تا یک دیدار جذاب را برای علاقمندان رقم خورد.

نفتی‌های آبادان نیز در هفته نخست در یک هوای فوق‌العاده بد و غبارآلود در آبادان میزبان هف سمنان بودند که با وجود ارائه یک بازی محکم و تکنیکی، در دقیقه 92 با یک ضربه پنالتی توانستند یک امتیاز از میدان خانگی دشت کنند.

در همین چارچوب، این دو تیم عصر چهارشنبه به میزبانی ورزشگاه شهدای نفت امیدیه به مصاف هم خواهند رفت، قضاوت این دیدار بر عهده «امید جمشیدی» خواهد بود و آقایان «مهدی امامی» و «مرتضی فاطمی» وی را در امر داوری این دیدار یاری می‌کنند.

در دیگر دیدار نمایندگان خوزستان، تیم فولاد «ب» اهواز که هفته نخست را در بوشهر با شکست آغاز کرده بود، در این هفته در یک دیدار خانگی از صنعت ساری پذیرایی می‌کند.

فولادی‌ها حال با تغییرات 100درصدی در ترکیب بازیکنان و کادر فنی و حتی مدیریت باشگاه، قصد دارند فولاد نوین دیگری را تشکیل داده و بر سر زبان‌ها جاری کنند، البته اگر مشکلات غالب بر این تیم اجازه چنین کاری را بدهد.

این تیم نیز عصر چهارشنبه در ورزشگاه اختصاصی فولاد خوزستان به مصاف نماینده ساری می‌رود، قضاوت این دیدار نیز بر عهده «جواد واحد» است و «حمید نادری» و «بهمن عبدالهی» نیز او را در امر قضاوت این دیدار همراهی می‌کنند.

کارون اهواز، آخرین نماینده استان خوزستان است که روز چهارشنبه در ورزشگاه خانگی خود باید از اکسین البرز پذیرایی کند.

این تیم که در هفته نخست به کرمانشاه سفر کرده بود، به توفیقی جزء شکست دو بر یک دست نیافت و در این هفته قصد دارد نخستین سه امتیاز خانگی را کسب کند.

این تیم که در هفته دوم با دومین سرمربی خود به میدان خواهد رفت، چند سالی‌ست که بی‌نتیجه در لیگ دو در جا می‌زند و نه قصد صعود کرده و نه شایسته سقوط بوده است.

این دیدار را «حسین اداوی» داوری می‌کند و «رضا حیدری» و «امید صالحی»، اداوی را در امر قضاوت یاری می‌کنند.

هفته دوم لیگ دسته دو فوتبال کشور عصر چهارشنبه 22 مهرماه جاری در شهرهای مختلف به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، در هفته دوم لیگ دسته دو فوتبال کشور، دو تیم نفت امیدیه و نفت آبادان شهرآورد خوزستانی و نفتی این رقابت‌ها را برگزار خواهند کرد، کارون اهواز در خانه از اکسین البرز پذیرایی می‌کند، شهرداری ماهشهر به تهران سفر می‌کند تادر مقابل خونه به خونه قرار گیرد و فولاد «ب» اهواز در ورزشگاه اختصاصی خود پذیرای صنعت ساری است. 

انتهای پیام/72013/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول