اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

المپیک سیزم کمتر از مسابقات جهانی نیست

نوروزی: خادم با بازگرداندن بنا کشتی فرنگی را نجات داد/ امیدوارم در المپیک بدرخشیم

دارنده مدال‌های طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک گفت: رسول خادم با درایتی که به خرج داد و با بازگرداندن محمد بنا، کمک بزرگی به کشتی فرنگی کرد و آن را نجات داد.

نوروزی: خادم با بازگرداندن بنا کشتی فرنگی را نجات داد/ امیدوارم در المپیک بدرخشیم

امید نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره بازگشت محمد بنا به تیم ملی کشتی فرنگی گفت: نمی‌خواهم در مورد گذشته صحبت کنم، چرا که باید تمام تمرکزمان روی موفقیت در المپیک باشد. رسول خادم و فدراسیون کشتی هم با درایتی مثال‌زدنی و با تصمیمی به موقع به داد کشتی فرنگی رسیدند و با بازگرداندن محمد بنا این رشته را نجات دادند.

وی ادامه داد: امیدوارم با همدلی و همراهی که در فدراسیون کشتی و بین اعضای کادر فنی به وجود آمده است، کشتی آزاد و فرنگی نتایج درخشانی را در المپیک کسب کنند، چرا که کشتی، ورزش اول کشور است و امیدواریم باز هم در برزیل مانند لندن افتخارآفرین باشد.

دارنده مدال طلای جهان و المپیک درباره حضورش در مسابقات ارتش‌های جهان گفت: با توجه به نفراتی که قرار است در رشته کشتی در این مسابقات شرکت کنند به نظرم سطح این رقابت‌ها کمتر از مسابقات جهانی نیست. نفراتی مانند آلبی‌یف از روسیه که مدال طلای جهان المپیک را دارد و همچنین کامران ممدوف از آذربایجان و همچنین کشتی‌گیران مجارستان، بلاروس و کره جنوبی نفرات مطرحی هستند که قرار است در این رقابت‌ها به میدان بروند.

نوروزی تصریح کرد: من هم با آمادگی نسبی گام به این مسابقات می‌گذارم و به نظرم بعد از یک سال دوری، می‌تواند محک خوبی برای بازگشت به کشتی باشد و امیدوارم با نتایجی قابل قبول، دل مردم را شاد کنیم.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول