اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول برگزاری نمایشگاه نگاره مطرح کرد

پیشرفت هنرمندان دماوندی؛ نیازمند حمایت‌های مسئولان

مسئول برگزاری نمایشگاه نقاشی نگاره دماوند گفت: هنرجویان دماوندی می‌توانند در تمام زمینه‌های هنری پیشرفت خوبی داشته باشند و تنها نیازمند حمایت‌های مسئولان هستند.

پیشرفت هنرمندان دماوندی؛ نیازمند حمایت‌های مسئولان

فاطمه باقری امروز در حاشیه اختتامیه نمایشگاه نقاشی نگاره دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران با اشاره روند فعالیت‌های هنری در شهرستان دماوند اظهار داشت: هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه، به نمایش گذاشتن سبک‌های مختلف نقاشی بود تا هم نقاشی را به مخاطبان معرفی کنیم و هم سلیقه آن‌ها را در انتخاب نوع سبک هنری بشناسیم.

وی افزود: با توجه به اینکه نقاشی در شهرستان دماوند در حال پیشرفت است و جزء هنرهای قدیمی نیز محسوب می‌شود، با برپایی این نمایشگاه توانستیم ظرفیت خوب هنرمندان دماوندی را به مردم نشان دهیم و راهی برای ارتقا و رشد فعالان هنری نیز به وجود آوریم.

مسئول برگزاری نمایشگاه نقاشی نگاره دماوند گفت: در این نمایشگاه، سبک‌هایی همچون امپرسیونیسم، نگارگری، مدرن و سبک رئال به نمایش گذاشته شد که از تکنیک‌هایی نظیر مدادرنگی، آب‌رنگ و رنگ‌روغن استفاده شده بود.

باقری با اشاره به اینکه به مدت 9 سال کار هنری انجام می‌دهد، بیان کرد: تاکنون نمایشگاه‌های مختلفی در فرهنگ‌سرای قلم گیلاوند برگزار کرده‌ایم و برای نخستین بار است که در مجتمع فرهنگی و هنری کوثر در دماوند با کمک هنرجویان نمایشگاه نقاشی برپا کردیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه استقبال خوبی از نمایشگاه نقاشی نگاره صورت پذیرفت و از آنجایی که هنر در دماوند خوب شناخته شده است، توانستیم سلیقه مخاطبان خود را به خوبی بشناسیم و تعداد زیادی از تابلو‌های نقاشی را به فروش برسانیم.

مسئول برگزاری نمایشگاه نقاشی نگاره دماوند تصریح کرد: کار اتمام تابلوها دو سال طول کشید و در این مدت با کمک هنرجویان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند، توانستیم کارها را به خوبی پیش ببریم.

باقری با اشاره به اینکه در شهرستان دماوند در همه زمینه‌های هنری پیشرفت خوبی وجود دارد، تأکید کرد: اکنون هنرجویان دماوندی می‌توانند در همه زمینه‌های هنری پیشرفت خوبی داشته باشند و در این بخش، تنها نیازمند حمایت‌های بیشتر از سوی مسئولان هستند تا خود را در مقاطع بالاتری در استان تهران مطرح کنند.

وی اضافه کرد: استعدادهای خوبی نسبت به کل استان تهران در شهرستان دماوند وجود دارد که توانسته‌اند به خوبی در عرصه‌های هنری بدرخشند؛ اما باز هم حمایت مسئولان از نکات مهم در پیشرفت هنرمندان شهر به حساب می‌آید.

انتهای پیام/67015/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول