اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

گزیده برنامه 90

بهترین کاپیتان تیم ملی ایران بعد از انقلاب انتخاب شد/ رقابت تنگاتنگ دایی با عابدزاده+فیلم

برنامه 90 شب گذشته روی آنتن رفت و علی دایی در رقابتی تنگاتنگ با احمدرضا عابدزاده به عنوان بهترین کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران پس از انقلاب از دید مخاطبان انتخاب شد.

بهترین کاپیتان تیم ملی ایران بعد از انقلاب انتخاب شد/ رقابت تنگاتنگ دایی با عابدزاده+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، برنامه 90 شب گذشته روی آنتن رفت و به اتفاقات فوتبالی هفته گذشته کشورمان پرداخت.

سوال پیامکی این برنامه اختصاص به انتخاب بهترین کاپیتان ایران پس از انقلاب داشت.

مخاطبان 5 گزینه ( محمد پنجعلی، علی دایی، احمدرضا عابدزاده، سیروس قایقران و جواد نکونام) را پیش رو داشتند که باید از میان آن‌ها یک گزینه را انتخاب می‌کردند.

از نظر مخاطبان 90 علی دایی با 38 درصد آرا به عنوان بهترین کاپیتان پس از انقلاب انتخاب شد و احمدرضا عابدزاده با 33 درصد آرا با فاصله‌ای اندک در جایگاه دوم ایستاد.

 

تعداد بازی‌های بازیکنان ایران پس از انقلاب که به عنوان کاپیتان در تیم ملی حضور داشتند بصورت تصویری به نمایش درآمد که علی دایی با 79 بازی به عنوان کاپیتان در صدر تیم ملی ایران قرار دارد و بازیکنانی نظیر نکونام، عابدزاده و پنجعلی و مرحوم قایقران در رده‌های بعدی قرار دارند.

 

در ادامه گزارشی از بازی تیم ملی ایران مقابل هند و پیروزی سه بر صفر کشورمان اشاره شد.

آنالیز تیم ملی و عملکرد بازیکنان به تصویر کشیده شد.

*این فیلم را ببینید.

 

 

گزارشی مقایسه‌ی از برگزاری جام حذفی در ایران و  لیگ‌های مختلف اروپایی پخش شد.

 

*این فیلم را ببینید.

 

 

در ادامه ارتباطی با مهدی تاج رئیس سازمان لیگ برقرار شد.

 

جام حذفی در کشور ما بی نظم است. ما در حال ساماندهی راجب جام حذفی هستیم و دلیل برگزاری این رقابت‌ها بدین گونه به خاطر همین موضوع بوده است.

وی ادامه داد: محل جام حذفی را سامان داده‌ایم و فینال این رقابت‌ها تک بازی در شهر خرمشهر برگزار خواهد شد.

تاج زمان برگزاری این دیدار را 28 یا 29 اردیبهشت‌ماه سال 95 اعلام کرد.

رئیس سازمان لیگ همچنین عنوان کرد: درباره برگزاری فینال جام حذفی با مقتدایی استاندار و طالقانی رئیس هیات فوتبال استان صحبت کرده‌ایم و به دنبال این هستیم که به مناسبت آزادسازی خرمشهر جام حذفی به صورت همیشگی در یک ورزشگاه خرمشهر برگزار شود.

 

تاج درباره موضوع فاش شدن قرارداد بازیکنان هم گفت: ما می‌دانستیم که با فاش کردن قرارداد بازیکنان چه هجمه‌ای به سازمان لیگ وارد خواهد شد اما این موضوع خاصیت‌های خودش را داشت و اینکه اولین گام برای مبارزه با فساد این است که شفاف سازی کنیم در مورد رقم قراردادها تا رقم‌های مختلفی و اعداد بسیار زیادی که در اماکن مختلف گفته می‌شود.

 

*این فیلم را ببینید.

 

صحبت‌های مهدی تاج را در زیر ببینید.

 

 

 

در ادامه ارتباطی تصویری با علیرضا منصوریان از طریق اسکایپ برقرار شد.

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال نفت در گفت‌وگو با برنامه 90 درمورد شرایط تیمش برای رویارویی الاهلی امارات از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که جدا از اینکه تغییر تاکتیک داشته باشیم، به لحاظ روحی و روانی ریکاوری خوبی داشته باشیم و امید را به تیم بازگردانیم و 80 درصد در این کار موفق بوده‌ایم. روحیه خوبی به تیم بازگشته است و در مسیر هنگامی بازیکنان در فرودگاه مهرآباد هم حضور داشتند، دردرون هواپیما تعدادی از خانواده‌ها هم به بازیکنان می‌گفتند که فقط برای دیدن بازی نفت مقابل الاهلی به امارات سفر می‌کنند.

وی ادامه داد: تنها نماینده ایران هستیم که از سال گذشته در این مسابقات باقی مانده‌ایم و 50 درصد راه را در تهران از دست دادیم و آن هم به خاطر هوش بالای الاهلی بود و 60 درصد بازی را در اختیار داشتیم و از نقطه کرنر گل خوردیم و اعتقاد داریم تیمی که نقطه قوتش کرنر یا ضربه کاشته است می‌تواند نقطه ضعفش هم باشد. امیدوارم بتوانیم در دیدار برگشت این نتیجه را جبران کنیم.

منصوریان درباره مشکلاتی که این اواخر برای تیم نفت از نظر مالی پیش آمده بود، گفت: خوشبختانه مشکلات برطرف شده است و ما از آقای زنگنه وزیر نفت تشکر می‌کنیم که این مشکلات را حل کردند. ما پارسال هم در دیدار مقابل تراکتورسازی همچنین اتفاقی برای ما افتاده بود و هیچ دریافتی نداشتیم. در مسابقات آسیایی به دنبال دیده شدن بودیم و امیدوارم بتوانیم در دیدار مقابل الاهلی کار غیرممکن که همیشه در 20 سال اخیر در فوتبال ما اتفاق افتاده را ممکن کنیم.

وی درباره شناختش از الاهلی ادامه داد: حضور 25 تا 30 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی خیلی مهم بود و انگیزه تیم ما را بالا برد و یک سوپرایز برای ما بود ما همیشه در خارج از خانه بهتر بازی می‌کنیم، قطعا در بازی فردا تأثیرگذار خواهد بود. زمین الاهلی هم مانند فرش صاف بود. آن‌ها زمین خوبی برای این دیدار مهیا کرده‌اند و این بهترین پوئن برای ما خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت عنوان کرد: تیمی که می‌خواهد به جمع 4 تیم برتر آسیا صعود کند باید بتواند در بازی گل‌زنی کند و ما باید از دقیقه یک تا دقیقه 90 گل نخوریم تا بتوانیم به پیروزی برسیم. قطعاً بچه‌ها تا آخرین نفس برای ایران مبارزه خواهند کرد و امیدوارم با دعای خیر مردم صعود کنیم.

وی درباره اینکه تیم الاهلی را با چه نتیجه‌ای شکست خواهد داد، گفت: امیدوارم سربلند و پیروز شویم و به نظرم 2 بر یک تیم اماراتی را مغلوب کنیم.

منصوریان درباره مصدومان این تیم هم گفت: ایمان مبعلی هم مصدوم این تیم است و البته ما او را همراه تیم به امارات آورده‌ایم. ارسلان مطهری هم مشکلاتش حل شده است و از مربیان تیم ملی امید و بزرگسالان هم تشکر می‌کنم.

 

*این فیلم را ببینید.

گزارشی از عملکرد لژیونرهای ایران و بازیکنان حاضر در لیگ‌های مختلف پخش شد.

 

*این فیلم را ببینید.

 

در ادامه گزارشی از وضعیت تاسف بار بازیکنان سپاهان نوین پخش شد. که پس از واگذاری این تیم شرایط سپاهان نوین از هم پاشید.

 

*این فیلم را ببینید.

در ادامه غلامررضا رضائیان مدیرعامل اسبق فولاد خوزستان پشت خط آمد و در باره وضعیت تاسف بار سپاهان نوین توضیحاتی را ارائه کرد.

وی گفت در آن زمان باید باشگاهی می آمد و سپاهان نوین را می‌خرید و ما در رقابت با یکی دو تیم لیگ برتر در خریداری این تیم برنده شدیم.

وی ادامه داد: ما فقط خریدار بودیم، نزدیک به دو هزار بازیکن در لیگ‌های دسته دوم، اول و برتر بازی می‌کنند و تنها 500 بازیکن در لیگ برتر حضور دارند و بقیه بازیکنان نمی‌توانند به لیگ برتر بیایند و ممکن بود این اتفاق برای بازیکنان لیگ برتری هم بیفتد.

*این فیلم را ببینید.

 

تصاویری از اتفاقات رخ داده در دیدار تیم‌های خیبر خرم آباد و آلومینیوم هرمزگان پخش شد و آسیب دیدگی بازیکن آومینیوم به تصویر کشیده شد.

 

در ادامه ایرانشاهی و خسروی مدیران عامل دو باشگاه روی خط تلفنی برنامه 90 آمدند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم مدعی بود که با هماهنگی ناظر بازی زمین بازی را ترک کرده است اما مدیرعامل خیبر خرم آباد اذعان داشت که بازیکنان آلومینیوم بدون هماهنگی با ناظر و داوران میدان اقدام به ترک زمین کرده‌اند.

در ادامه مدیرعامل خیبر عنوان کرد که بازیکن حریف خون زیادی از وی نرفته و با بتادین سر وی شست و شو شده است.

در ادامه تصاویری از آسیب دیدگی بازیکن آلومینیوم پخش شد.

 

*این فیلم را ببینید.

 

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول