اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دماوند در مجلس:

روند واگذاری بیمارستان فاطمه زهرا (س) دماوند تسریع شد

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته، روند واگذاری بیمارستان فاطمه زهرا (س) دماوند به دولت تسریع شد.

روند واگذاری بیمارستان فاطمه زهرا (س) دماوند تسریع شد

حمیدرضا مشهدی‌عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران در خصوص افتتاح ساختمان بهورزی در شهرستان دماوند اظهار کرد: در مجموع برای افتتاح این پروژه، 400 میلیون تومان هزینه شده است تا با بهره‌برداری از آن، گام مثبتی برای بهبود اوضاع درمانی این شهرستان برداریم.

وی ادامه داد: ساختمان بهورزی که در محل زایشگاه سمیه قدیم بنا شده است، در 2 زمینه درمان و آموزش استفاده می‌شود و آموزش بهورزان دانشگاه شهید بهشتی در این ساختمان انجام خواهد شد؛ همچنین بهورزان شهرستان‌های استان تهران نیز برای آموزش از این مرکز استفاده خواهند کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروز‌کوه در مجلس با اشاره به افتتاح بلوک زایمان بیمارستان سوم شعبان بیان کرد: با توجه به پیشرفت‌ بیمارستان سوم شعبان و مراجعه بیماران از شهرستان‌های دیگر، این بیمارستان با خدمات‌ خود شرق استان تهران را پوشش می‌دهد.

مشهدی‌عباسی در مورد وضع بیمارستان حضرت فاطمه (س) شهر دماوند نیز گفت: بیمارستان حضرت فاطمه (س)، هم‌‌اکنون یک بیمارستان خصوصی بوده و با مکاتبات و رایزنی‌هایی که با وزارت بهداشت و درمان داشتیم، زمینه‌ واگذاری این بیمارستان به دولت فراهم شده است.

وی اضافه کرد: در نشستی که با حضور مسئولان شهرستان دماوند و مدیران این بیمارستان برگزار شد، روند واگذاری این بیمارستان تسریع شده است.

انتهای پیام/67015/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول