اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل:

تکمیل پروژه‌های صنعتی و تولیدی با پیشرفت 80 درصد در اولویت است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام تولیدی و صنعتی استان اردبیل با پیشرفت بالای 80 درصد از اولویت‌های جدی در سال‌جاری محسوب می‌شود.

تکمیل پروژه‌های صنعتی و تولیدی با پیشرفت 80 درصد در اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حامد عاملی عصر امروز در نشست تعدادی از صنعتگران و تولیدکنندگان اردبیل اظهار کرد: ما در حمایت از واحدهای صنعتی راکد و نیمه‌ تعطیل براساس قانون رفع موانع تولید اقدامات مثبت و سازنده‌ای را آغاز کردیم تا براساس مفاد این قانون مصوب مجلس بتوانیم هم در پرداخت تسهیلات و هم استمهال بدهی آنها اقدامات خوب و مؤثری را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه افزایش سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه صنعتی با یک رشد و جهش مناسب در دو سال اخیر انجام شده است، تصریح کرد: بیش از 940 پروژه سرمایه‌گذاری در استان در حوزه صنعت و تولید پیشرفت کمتر از 20 درصد دارند که اغلب آنها به دلیل کمبود نقدینگی و عدم تأمین سرمایه در گردش با رکود روبه‌رو هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به فعالیت 61 پروژه صنعتی و تولیدی با پیشرفت 21 تا 40 درصد اشاره کرد و گفت: حدود 44 پروژه نیز با پیشرفت تا 80 درصد در حال اجراست که با تکمیل آنها زمینه اشتغال بیش از 800 نفر فراهم می‌شود.

عاملی از امکان‌سنجی و مطالعات دقیق در توسعه 81 واحد تولیدی و صنعتی خبر داد و افزود: ما برای اولین بار موفق شدیم در گروه‌های مختلف تولیدی و صنعتی این طرح‌ها را تعریف کرده و زمینه اجرایی کردن آنها را به شکل مطلوب فراهم کنیم.

ثبت 880 تخلف صنفی در اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در جلسه کمیته بازرسی آرد و نان اردبیل نیز با بیان اینکه نظارت‌ها در حوزه آرد و نان افزایش یافته و به شدت با متخلفان برخورد می‌شود، بیان کرد: از مجموع 880 فقره تخلف صنفی رخ داده در استان در سال‌جاری بیش از 45 تخلف مربوط به نانوایی‌ها و تولیدکنندگان آرد و نان در سطح شهر بوده که با عاملان این تخلف برخورد جدی انجام شده است.

عاملی با یادآوری اینکه برای این متخلفان بیش از 679 میلیون تومان جریمه صادر شده است، اضافه کرد: در قالب گشت‌های مشترک با گران‌‌فروشی‌های آرد و نان و همچنین تخلفات مربوط به احتکار برخورد کرده‌ایم و تلاشمان بر این است تا در قالب شبکه نظارتی بیشتر از گذشته به تخلفات صنفی به ویژه در حوزه آرد و نان رسیدگی کنیم.

وی ادامه داد: با این اقدامات وضعیت مطلوبی را در پخت نان در سطح شهرستان شاهد هستیم که این فرآیند قطعاً با پیگیری‌هایی که در حال انجام است به جد دنبال شده و حرکت‌های تحولی را شاهد و ناظر هستیم.

انتهای پیام/62006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول