اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودهن خبر داد

تربیت بیش از 3 هزار فعال قرآنی در رودهن / تربیت 200 مربی قرآنی تا پایان امسال

امام جمعه رودهن از تربیت بیش از 3 هزار فعال قرآنی در این بخش خبر داد و گفت: 200 مربی قرآنی زن و مرد تا پایان امسال در رودهن تربیت می‌شوند.

تربیت بیش از 3 هزار فعال قرآنی در رودهن / تربیت 200 مربی قرآنی تا پایان امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا مدیح عصر امروز در همایش بزرگ قرآنی با محوریت اختتامیه طرح رحله در سالن‌ همایش‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون در کنار تشکیل شورای فرهنگ عمومی بخش رودهن، دو کارگروه تخصصی قرآنی برای برادران و خواهران قرآنی نیز تشکیل شد.

وی با بیان اینکه این دو کارگروه با ساختاری مشخص، کار خود را آغاز کردند، افزود: خوشبختانه این دو کارگروه زیر نظر شورای فرهنگ عمومی و با دبیری دفتر فرهنگ و ارشاد اسلامی رودهن به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کرد.

امام جمعه رودهن با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته تعداد فعالان قرآنی مشخص نبود، بیان کرد: با تلاش‌های کارگروه‌های قرآنی بیش از 3 هزار فعال قرآنی شامل اساتید، خدام و ... در سطح بخش رودهن شناسایی شدند و ارتباط‌های خوبی با آنها برقرار شد.

مدیح ادامه داد: در ماه مبارک رمضان فعالیت‌های مضاعف و مثمر ثمری با سرپرستی مربیان قرآنی به ویژه روحانیان در رودهن انجام شد و اکنون فضای تمام رودهن اسلامی، انقلابی و قرآنی است.

وی تصریح کرد: به کارگروه‌های قرآنی در رودهن سهمیه داده شده است تا آخر امسال 200 مربی قرآنی زن و مرد را تربیت کرده و به جمع فعالان قرآنی اضافه کنند.

امام جمعه رودهن با اشاره به فعالیت دو مؤسسه قرآنی در رودهن افزود: 15 نوآموز یکی از این مؤسسه‌های قرآنی توانستند در مدت دو ماه گذشته فصل تابستان چهار جزء از قرآن را حفظ کنند و همچنان به حفظ قرآن ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/67015/گ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول