اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس:

هواداران منتظر قهرمانی تراکتور هستند/ باید دید تونی می‌تواند!

یکی از کارشناسان فوتبال گفت: انتظارات از تراکتورسازی به حق بالا رفته است و امسال هم که ابزار و امکانات سخت افزاری در اختیار تونی قرار گرفته است هواداران منتظر قهرمانی تیم هستند.

هواداران منتظر قهرمانی تراکتور هستند/ باید دید تونی می‌تواند!

صادق پورحسین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به لزوم شناخت بیشتر تونی اولیویرا از بازیکنان تراکتورسازی اظهار داشت: فکر می‌کنم تراکتورسازی برای رسیدن به جایگاه اصلی خود و برآورده کردن انتظارات، نیازمند هماهنگی کامل تیم است که این هماهنگی و شناخت کامل آقای تونی از بازیکنان کمی زمان‌بر خواهد بود.

این کارشناس فوتبال افزود: در واقع انتظارات از تراکتورسازی به حق بالا رفته است و امسال هم که ابزار و امکانات سخت‌افزاری در اختیار تونی قرار گرفته است هواداران منتظر قهرمانی تیم هستند البته همانطور که گفتم زمان لازم است تا آقای تونی بتواند این ابزارها را با هم هماهنگ کرده و تیم را به قهرمانی برساند.

پورحسین در رابطه با مدت زمان آمادگی تراکتورسازی هم گفت: باید این را هم در نظر داشته باشیم که نمی‌توان تا هفته‌های میانی لیگ منتظر هماهنگی تیم بود، تراکتورسازی باید در یکی دو هفته آینده به هماهنگی و هارمونی لازم برسد تا از دیگر رقیبان عقب نمانیم البته تعطیلی لیگ پس از هفته پنجم هم می‌تواند به نفع تراکتورسازی باشد تا آقای تونی نقاط ضعف تیم را بررسی و رفع نماید تا در ادامه مسابقات مشکلی پیش نیاید و تیم را با وضعیتی رو به جلو در اوج ببینیم.

پیشکسوت فوتبال تبریز در رابطه با بازی پیش روی تراکتورسازی در مقابل پدیده مشهد نیز اظهار داشت: با توجه به شناختی که از پدیده داریم این تیم جزو تیم‌هایی است که راحت باج نمی‌دهد به همین دلیل فکر می‌کنم تراکتورسازی بازی سختی در مقابل پدیده خواهد داشت و با توجه به عملکرد این تیم در مقابل سایپا آنها این هفته برای کسب سه امتیاز به میدان خواهند آمد اما تراکتورسازی هم تیمی نیست که بخواهد در مقابل پدیده به آسانی امتیاز از دست دهد.

وی در رابطه با افت حضور تماشاگران نیز گفت: برای ما هم جای سوال است که چرا تراکتورسازی با افت تماشاگر مواجه شده است؛ این افت تماشاگر در حال حاضر آسیبی بزرگ برای تراکتورسازی محسوب می‌شود که مسئولان و دست‌اندرکاران تیم باید سریعا این مسئله را آسیب شناسی کرده و دلایل این اتفاق را بررسی کنند.

پورحسین افزود: ما همیشه هواداران را به عنوان یار دوازدهم تیم شناخته‌ایم و همواره تراکتور در مسابقات مختلف به خاطر این هواداران یک بر صفر جلو بوده است اما جای تاسف دارد که در مقابل راه‌آهن فقط 5 هزار تماشاگر در ورزشگاه داشته باشیم.

این پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه این بازی جزء نادر بازی‌هایی بود که تراکتور تماشاگر و هوادار کمی داشت و نیاز است این روزها که تیم به تماشاگران نیاز دارد، هواداران از تیم حمایت کنند، ادامه داد: تماشاگران باید آگاه باشند در بازی با استقلال، پرسپولیس و سپاهان ورزشگاه خود به خود پر می‌شود اما باید در مقابل دیگر تیم‌ها همراه تیم بوده و حمایت کنیم تا بتواند نتایج خوبی بگیرد.

وی در رابطه با حضور تراکتورسازی به عنوان مدعی قهرمانی هم گفت: برای قضاوت زود است ولی ابزارها برای قهرمانی آماده هستند ولی باید دید آقای تونی چگونه از این ابزار استفاده و خواسته جامعه فوتبال و هواداران را برآورده خواهد کرد.

انتهای پیام/60002/ع40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول