اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

«آذربایجانیم» مهمان مخاطبان شبکه سهند

«آذربایجانیم» عنوان برنامه‌ای است از شبکه استانی سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی به تهیه‌کنندگی رحمان مفاتحی در 69 برنامه 55 دقیقه‌ای هر شب به صورت زنده مهمان مخاطبان شبکه سهند است.

«آذربایجانیم» مهمان مخاطبان شبکه سهند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی، برنامه «آذربایجانیم» با ساختار ترکیبی نمایشی با پخش آیتم‌های متنوع در قالب جُنگ از جمله تاباجالار، مسابقه، پیامک، موسیقی‌های اصیل آذری، وله‌های تولید شده از زیبایی‌های آذربایجان و بناهای تاریخی، دعوت از میهمانان هنری و اجتماعی و دیگر بخش‌های جذاب سعی دارد لحظه‌های شاد و مفرحی را برای مخاطبان فراهم کند.

یکی از بخش‌های پرمخاطب برنامه «آذربایجانیم» گزارش از شهرستان‌هاست که تهیه‌کننده برنامه اجرای آن را به عهده دارد و از بازارهای هر شهرستان تهیه می‌شود.

سایر عوامل برنامه عبارتند از:

مجری: رامین راستی / کارگردان: مجید جدی / تصویربرداران: محمد جلیلی، مسعود وطن‌خواه، ابراهیم محمدی، رحیم عباسیان و بابک نوروزی / تدوین: مرتضی مقدس / دستیار تهیه: بهرام محرم‌زاده / نویسنده: غلامرضا صمدی‌نژاد / صدابردار: سید محمود سید سجادیان.

انتهای پیام/60001/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول