اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

امیر ولیوند خبر داد

تعلیق ترجمه در دافوس ارتش/ مخالفت میراث فرهنگی با ساخت ساختمان 5 طبقه در دافوس

فرمانده دافوس ارتش از تعلیق بخش زیادی از ترجمه در این دانشگاه خبر داد و گفت: سعی داریم بیشتر از تجربیات پیشکسوتان دفاع مقدس استفاده کنیم.

تعلیق ترجمه در دافوس ارتش/ مخالفت میراث فرهنگی با ساخت ساختمان 5 طبقه در دافوس

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، امیر حسین ولیوند فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد (دافوس) ارتش صبح امروز طی سخنانی در مراسم هشتادمین سال تاسیس این دانشگاه با بیان اینکه ما ترجمه را تا حد زیادی در دافوس تعلیق کرده‌ایم، گفت: به دنبال استفاده از تجربیات پیشکسوتان دفاع مقدس هستیم.

وی خاطرنشان کرد: البته ما توانسته‌ایم به طور شایسته از تجربه افرادی که به کشورهای دوست مثل پاکستان،‌ عمان، چین، مالزی و روسیه اعزام شده‌اند، در مسیر تحول بهره ببریم.

امیر ولیوند در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: طی 2 سال اخیر گروه جنگال و سایبری با توجه به تغییرات صحنه نبرد طراحی شده و پژوهشکده عالی جنگ نیز در سال گذشته مصوب شد که تاثیر زیادی در رشد علم و حوزه نظامی‌گری دافوس خواهد داشت.

وی افزود:‌ما به دنبال برچسب و برند خاصی نبودیم اما از طرف وزارت علوم، دافوس به عنوان مطمئن‌ترین و سالم‌ترین دانشگاه کشور شناخته شد.

فرمانده دانشگاه دافوس همچنین با بیان اینکه روابط و همکاری خوبی با سازمان میراث فرهنگی داریم، اظهار داشت:‌ ما قصد داشتیم در این دانشگاه یک ساختمان 5 طبقه بسازیم که به علت وجود عمارت کلاه‌فرنگی، میراث اجازه ساخت بیش از 2 طبقه را نداد.

ولیوند اظهار داشت: در گذشته قرار بر این بود تا دافوس به محل فعلی دانشگاه عالی دفاع ملی منتقل شود که این امر صورت نگرفت و به همین دلیل ما نوسازی را آغاز کردیم و 2 الی 3 هکتار از اراضی منطقه 3 که به دانشکده افسری داده شده بود، پس گرفته شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول