اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

وکیل آقازاده جنجالی در جمع خبرنگاران:

درخواست اعاده دادرسی را پس گرفتیم

وحید ابوالمعالی یکی دیگر از وکلای مهدی هاشمی با تاکید بر اینکه هنوز تصمیمی برای اعلام ماده 18 سابق و 477 فعلی نداریم، گفت: درخواست اعاده دادرسی را پس گرفتیم.

درخواست اعاده دادرسی را پس گرفتیم

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، وحید ابوالمعالی یکی دیگر از  وکلای مهدی هاشمی با حضور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ما الان بنایی برای دادن درخواست ماده 477 و اعلام خلاف بیّن شرع نداریم زیرا با توجه به رویه‌ای که در حال حاضر وجود دارد امیدی هم به اینکه اتفاق خاصی بیفتد نداریم.

وی افزود: صحبت‌های آقای طباطبایی به معنی این است که ما صبر می‌کنیم، ما حرف‌های‌مان را منتقل خواهیم کرد و امیدوار هم هستیم دفاعیات علنی پخش شود.

وکیل مهدی هاشمی تصریح کرد: ما انتظار داریم که رئیس قوه خودشان با توجه به اینکه مجتهد هستند و تکلیف قانونی دارند خلاف بیّن شرع بودن حکم را اعلام کنند در هر صورت هنوز تصمیمی برای اعلام ماده 18 سابق و 477 فعلی نداریم. یعنی چیزی که آقای طباطبایی گفت منعی‌اش این نیست که به زودی این تقاضا را مطرح می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ما توضیحاتی را برای افکار عمومی خواهیم داشت، گفت: در عین حال به نظر می‌رسد در خود قوه قضاییه هم با صحبت‌هایی که قضات در بین خودشان دارند موضوع شفاف‌تر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اگر خلاف بودن حکم ثابت شود بلافاصله اجرا متوقف خواهد شد البته این به معنای کان‌لم‌یکن نیست بلکه به معنای رسیدگی در دیوان عالی کشور است.

وی تصریح کرد: امید داشتیم مانند همه پرونده‌ها به پرونده مهدی هم رسیدگی شود منتهی برخی از دوستان قضات به ما خبر دادند که قرار است به شعبه خاصی ارجاع شود. آقای طباطبایی هم گفت یک شعبه است که نمی‌خواهیم به آن شعبه برود البته نمی‌دانم این اخباری که ما با دادند چقدر صحت دارد ولی به هر حال ما درخواست اعاده دادرسی را پس گرفتیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول