اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله سلیمانی در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار:

خبرنگاران زیبایی‌های سیستان و بلوچستان را منعکس کنند‌

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: خبرنگاران زیبایی‌های سیستان و بلوچستان را منعکس کنند.

خبرنگاران زیبایی‌های سیستان و بلوچستان را منعکس کنند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی امشب در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با بیان اینکه خبرنگاران زیبایی‌های سیستان و بلوچستان را منعکس کنند، افزود: متاسفانه برخی مواقع در رسانه‌ها اخبار دیده می‌شود که باعث فرار سرمایه‌گذار از استان می‌شود لذا خبرنگاران تا می‌توانند ‌باید زیبایی‌های سیستان و بلوچستان را بیش از پیش منعکس کنند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: باید در جلسه شورای اداری استان جایگاهی برای اصحاب رسانه در نظر گرفت و فرصتی داد تا آنها نیز به ‌تشریح مشکلات خود بپردازند.

این مسئول ادامه داد: باید روابط عمومی‌های ادارات طوری فعالیت کنند که بازوی رسانه‌های باشند و این دو مجموعه با هم به تشریح و انعکاس ظرفیت‌های منطقه بپردازند.

وی گفت: انتقاد سازنده، بیان مشکلات، تشریح خواسته‌های مردم از وظایف خبرنگاران است، از طرفی مسئولان باید خبرنگاران را در کنار خود بدانند.

سلیمانی خواستار توجه ویژه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی به اصحاب رسانه و مطبوعات شد و گفت: رسالت یک خبرگزاری بسیار سنگین است، یک خبرنگار می‌تواند منطقه‌ای را سوزناک و یا مدینه فاضله معرفی کند که این نشان از رسالت سنگین آنها دارد که باید با اطلاعات درست و دقیق به نگارش و پردازش اخبار بپردازند.

در ادامه تعدادی از مدیران و اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان در بخش نشریات سراسری، خبرگزاری‌ها و نشریات محلی به تشریح مشکلات پرداختند.

‌انتهای پیام/3139/ش30/ض1002
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول